Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Vefa

Vefa
 

Bir acı var içimde,
Kısa cümlelerle anlatamıyorum,
Kelimelerden damlayan gözyaşları,
Senin yokluğun, 
Yahut bir annenin yokluğu,
Bu kelimelere sığmıyor.
Her şiirde bir acı var,
Çocuğun annesini bulamaması,
Yahut bir annenin çocuğunu bulamaması,
Ya da bir başka aşk, 
Bir başka kalp ağrısı,
Birkaç kayboluş,
Kendinde kayboluş ya da bir başkasında,
Birkaç yara izi,
Tek taraflı sevme hadiseleri,
Sevmek ile eritilebilecek küskünlükler,
Ve bir türlü vazgeçilmeyen gitme hevesleri.
Her acıda bir şiir var.
Kısa bir hayat bu,
Küsmelere, kırgınlıklara zaman veremeyecek kadar kısa,
Ne kadar çok, az zamanımız var,
Bu bir şikayet mi, teşekkür mü,
Bilmiyorum.
Bir çocuk annesine ne kadar küsebiliyorsa,
O kadar küsebiliyorum işte sana.
Bir acı var içimde,
Bir çocuk acısı kadar büyük,
Kör edici bir karanlık,
Bir baksan, o güzel gözlerinle,
Ben de göreceğim halbuki.
Bir gülsen, 
Hüznün boğucu ağırlığı kalkacak üzerimden,
Biliyorum.
Senin yokluğunla beslenen,
Bir acı var içimde.
 
.
© hoPeace
23.11.2014 03:07 / İstanbul
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..