Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Siyaset
 

Vefalı olmak gerek

Vefalı olmak gerek
 

Karahallı Eğitim-İş İlçe Temsilciliği görevinde bulunduğum dönemde bir bayan arkadaşım; “Tekin bey, sendika olarak neler yapıyorsunuz? Niçin şu türden etkinlikleri de yapmaya çalışmıyorsunuz?” vb. eleştiriler yöneltmeye çalıştı. Ben sohbet havasında karşılıklar vermeye çalışırken, birden hesap sorar bir tavır takındı arkadaşım. Ben de “ Öğretmenim siz Eğitim-İş ya da başka bir sendikaya üye misiniz?” diye sordum. Hayır yanıtını alınca da “ Lütfen üye olun, o önerilerinizi de birlikte gerçekleştirmeye çalışalım. Ben profesyonel sendikacı değilim. Bu işten ücret falan almıyorum. Okulumdaki ve evimdeki bütün işlerimin yanında gönüllü olarak sendika temsilciliği görevini de yerine getirmeye çalışıyorum. Bakın siz sade bir üye bile olmamışken benden hesap sormaya kalkışıyorsunuz, üye olun ki böyle bir hakkınız olsun” dedim.

24 Ocak 2010 Pazar günü yapılan CHP Çivril İlçe Kongresi’nde seçilen yönetim kurulu üyeleri olarak yaptığımız görevlendirmede; Fehmi Oğuz ( İlçe Başkanımız), ben Tekin Şahin ( İlçe Sekreteri), Muhammet Türk ( Eğitim Sekreterimiz), Kemal Aslan ( Sayman), Nuran Şafak ( Kadın Kolları etkinlikleri ile ilgili görevler), Gönül Emre ( Kadın Sorunları ), Mehmet Ali Şahan ( Örgütlenme Sekreteri), Süleyman Avcı ( Esnaf ve Sanaatkarlarla İlişkiler), Yusuf Karabulut( Çiftçi Sorunları), Nebi Kurnaz( Tarım ve Hayvancılıkla İlgili Sorunlar) ve Tansel Erğut ( Gençlik Kolları) olmak üzere görev aldık.

İlçemizde örgütlü bulunan öteki siyasal partilerimizde de benzer görevlendirmeler yapılmıştır mutlaka.

Siyasal partiler ve çağdaş anlamda sivil toplum örgütleri demokrasinin vazgeçilmezleridirler. Bu örgütlerde görev alan her kademedeki arkadaşlarımızın gösterdikleri özverili çalışmalarda başarılı olmalarını diliyoruz.

Şu anda ve daha önceki dönemlerde, kişisel çıkarlarını ön planda tutmadan ilçemiz yeşil Çivril’in, kasaba ve köylerimizin ve ülkemizin sorunlarının çözümünde görev alarak katkıda bulunan (siyasal parti yada kişi ayrımı gözetmeden) her arkadaşıma karşı toplum olarak vefalı olmamız gerektiğini anımsatarak; bizleri sözlü veya yazılı uyarmanızı, eleştirmenizi, önerilerinizi iletmenizi ve hatta gerekiyorsa hesap sormanızı diliyorum.

İlçemiz politik yaşamına yön veren, katkıda bulunan; siyasal partilerde, dernek ve sendikalarda değişik görevlerde bulunmuş arkadaşlarımızı yürekten kutluyor, emeklerine saygı duyuyoruz. Türk insanının en önemli hasletlerinden birisinin de vefalı olmak olduğunu unutmuyoruz, unutmayacağız.

 
Toplam blog
: 190
: 3134
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Emekli öğretmenim. Yurdunu, ulusunu seven, her konuda sorumluluk sahibi gençler yetişsin istiyorum. ..