Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '16

 
Kategori
Blog
 

VEFAT HABERİNİ ÜZÜNTÜYLE İLETİYORUM

VEFAT HABERİNİ ÜZÜNTÜYLE İLETİYORUM
 

görsel netten


VEFAT HABERİNİ ÜZÜNÜYLE İLETİYORUM

Milliyet Blog yazarlarından değerli arkadaşımız Emine Gezkin, yengesi Pembe Gezkin’i kaybetti. Kendisiyle telefonda konuşurken çok üzgündü, Hocam: “ Bize çok büyük acı bir sürpriz oldu,  aslında akciğer kanseri olan ve durumu çok ağır olan amcamız Ali İhsan Gezkin’e doktorlar her şeye hazır olun son anları dediler. Onun durumunu üzüntüyle beklerken, Eşi sevgili yengemiz Pembe Gezkin aniden kalp krizinden gitti. Şaşırdık işte kader bu Allah böyle istedi, ona amcamın acısını tattırmadan aldı.” Dedi.

Çok üzüldüm kendisini teselli ettim ama ikimizde ayrı şehirlerdeydik yanında olup acılarını paylaşmak isterdim.  Milliyet Blog ailemizden arkadaşımızın durumunu siz değerli arkadaşlarıma duyurmak istedim. Allah yengesine rahmet eylesin nur içinde yatsın.

NAİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..