Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '08

 
Kategori
Müzik
 

Vega

Vega
 

‘’(Tamam) Sustum!’’ ile değişik bir ses ve yorum duymuştuk 1999 yılında. ‘’Ta-mam sustum, ta-mam sustum’’ diyordu şımarık bir kadın sesi.. Sonrasında hiç sussunlar istemedim.

Vega rock müzik grubundan bahsetmek istiyorum sizlere.. 3 kişiden oluşan grubun toplamda 4 albümü var. ‘’Tamam sustum’’ 1999, ‘’Tatlı sert 1’’ 2002, ‘’Tatlı sert 2’’ 2003, ‘’Hafif müzik’’ 2005. Grup, 1996 yılında İTÜ Elektronik mezunu Tuğrul Akyüz, Mimar Sinan Üniversitesi mezunu Deniz Akyüz (Özbey) ve yine İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunu Mert Koral ile birlikte kurulmuştur. İlk popüler parçaları ‘’ Tamam sustum’’ dan sonra ‘’Bu sabah bir umut var içimde;...Bu sabahların bir anlamı olmalı’’ deyip sabahları düşünmeye sevkettiler bizi; sonrasında ‘’Serzeniş’’ ile kulaklarımızın pası gitti.. Ankara için yazılmış bence en güzel parçayı da son albümlerinde dinledik. İlk dinlediğimde işte bu şehrin şarkısı dediğim şarkı, her dinleyişimde beni şehrime götürüyor hala... Özledim denizsiz memleketimi :)

Yeni bir albüm beklentimiz olmasına rağmen gruptan hala ses seda yok maalesef! Bahar şenliklerinde ve nadir verilen konserleriyle keyif buluyoruz tabii ama dahası olsun, devamı gelsin de istiyoruz.. En azından ben istiyorum :) Seviyorum Vega’yı..


Grubun web sitesi: http://www.grupvega.net/

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..