Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Vejeteryan kedi

Vejeteryan kedi
 

gidiş vakti belirsiz kaçak yolcuyum,

biletim hiç olamadı

hatta gittiğim yeri bilmediğim gibi,

varışın neresi olduğunu da hiç bilmedim.

böyle bir yolculuk sonrası

Varsayalım bahsi hiç geçmeyen limanda

Seninle tanıştım.

Demirler indi yüreğimden suya

Gördüm ve kıpırdayamadım.

Avcı hikayelerini dinledim balıklara dair

Hikaye de olsa inanmak istedim
Sabrım el verdi , doğrudur dedim,

Varsayalım bahsi hiç geçmeyen hayatta

Seninle yaşadım.

Demir alınıyor, duyuyor musun sesini?

Arkadaşım kuyruklu yalan kemirmekte ipleri

Filika da tahta, ama korunaklı koza gibi

Şimdi iki varsayım,
Ya bu gemi hiç durmadı

Ya da sen hiç olmadın

bahsi hiç geçmeyen limana hiç uğranmadı.

Uğraşma durduramazsın
Eyleme dönmüş hareketi!

Geminin ardında köpükten beyaz çizgi

Dinginlikte silinip gidecek izi,

Biliyorum ki; ne zaman gemi görsem

Saçlarıma eklenecek bir beyaz uzun çizgi

Varsayalım ben bir fareyim

sen vejeteryan kedi

Yuttun ve tükürdün beni

fareden kaçak yolcu olabilirde,

kediden vejeteryan olabilir mi?

olsun biz varsayalım, yoksa ben çıldıracağım!
bembeyaz bir hamster olacağım!

 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...