Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Vekil olacak adamım vesselam!

Vekil olacak adamım vesselam!
 

Kerem bile gülüyor!!!


Oğlum kart çıkartacak da bana, resmimi istedi!

Tam otuz yıla yaklaşıyor, ikinci defa sinekkaydı bir tıraş oldum! Takım elbise de giydim, gittim fotoğrafçıya!

Törenlere falan hep kirli sakalla giderdim! Kirli dedimse hergün yıkarım canım!

Gören şaşırdı!

“Vay, Ahmet Abimize bakın, dünkü delikanlı gibi olmuş!”

“Ne dünü lan? Bugün de delikanlıyım ben!”

Hatta kızı almaya gittiğimde bankada da şaşırdılar.

“ Baban mı bu senin kıız?”

İnsan mahçup oluyor!

“ Abi dedirtiyorum kızıma. Maalesef bir Abisi olamadı! “

Bakıyorum da aynaya Milletvekili olacak adamım! Sonrası Allah kerim!

Bunun adımlarını atıyorum da farkında değilsiniz! !

Şiirlerim!

Boşuna mı yazıyorum onları zannediyorsunuz!

Çıkıp biri ispiyon edecek bunları aklı sıra!

“Bu adam var ya bu adam! Ben bunun şiirlerini okurdum Milliyet Blogda! Yemediği nane kalmamıştı! Şimdi burada evliyaları oynuyor!"

Ben de kızacağım güya!

"Ne diyorsun sen? O nane dediğin şeyler lezzet veriyor yemeklere! Daha maydanozlara başlamadım! Rokalar da sırada!"

Halkımız böyle tartışmaları sever!

İnanın memleketin yüzde altmışı beni haklı görür!

“Erkek adam! “

“Ürkek değil erkek!”

“Kek değil erkek !”

“Milli damat!”

“Öl de ölelim, anamızı da alıp gelelim düğününe!”

Daha neler!

Adayım yani!

Not: Shalimar iki gündür gri propaganda yapıyor bana karşı!! Büyük ihtimalle bakan olacağım! Hem de Tarım Bakanı!! Trakyadaki tüm gündöndü tarlalarına dozeri sokacağım!! Soya eksinler!! Bakalım ne çıtlatacak!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..