Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Vekil olmak istiyorum!!!!

Vekil olmak istiyorum!!!!
 

Evet, yanlış duymadınız, bende vekil olmak ve vekillikten emekli olmak istiyorum. Ol seni tutan mı var der gibisiniz. Olayımda ben nasıl milletvekili olunur bilmem ki, onu kendilerine kıyak geçen vekillerimize bir sorsam mı acaba? Gazete okumayı seviyordum ama son zamanlarda okudukça  sinirlerim bozuluyor. Bugünde hadi hafta sonu keyfi yapayım bir gazete okuyayım dedim. Efendim okumaz olaydım. Haberi okuyunca benim kafamdaki tüm saçlar elektriğe tutulmuş gibi hepsi havaya kalktı. Sayın milletvekillerimiz  kendilerine bir güzellik yapmışlar gecenin bir yarısı oy birliği ile yasa geçivermiş, tabi bu arada hatırlatayım bize de geçirmiş oluyorlar. Biz gariban vatandaşa %2'yi, kendilerine%100'ü reva görüyorlar. Haklılar ne diyeyim çok çalışıyorlar çok! O kadar ki bu ülkeyi 80 li yıllara geri götürmeyi gayet iyi becerdiler, onlar %100'ü almayacakta bizler mi alacağız. Biz ne yapıyoruz yan gelip yatıyoruz. Devletten maaşı alalımda gerisini boş verin deyip geçiyoruz. Öyle değil mi? bu güne kadar kemerleri bizler değil onlar sıktı. Biz ne yaptık %100 zamlı maaşları alıp alıp oturduk. Şimdi sesimizi çıkarmamamız gerekiyor. Onlarda bu zammın tadına varsınlar.

Benim bildiğim milletvekili, milletin adına orda o görevi üstlenmiştir. Önce milletin yararını ve çıkarını düşünmelidir. Ama bizimkiler keseri kendileri için yontuyorlar. Diyeceksinizki bu hükümetin yaptığı bir sürü iş var sen niye zamlarına karışıyorsun diyebilirsiniz. Politika ile pek ilgilenmem ama benim şu yarım aklımla onların pek milletin yararına dişe dokunur bir şey yaptıklarını görmedim. Seçim öncesi meydanlarda endamlarını ve boş vaatlerini görüyoruz, seçimden sonra ara ki bulasın. Büyüğümüzün biri demiş ki Kürt vatandaşlar için ana dilde eğitim ve öğretim görecekler iyi güzel, mesela bende Çerkezsim bana da ana dilimde eğitim ve öğretim verecek misiniz? Bana da vermeniz gerekir çünkü ben Çerkezsim ana dilim Türkçe değil. Oysa ben bu güne kadar Türkçe eğitim aldım. Ve bununla da gurur ve onur duydum. Siz derseniz onlar anadilinde eğitim öğretim görecekler bu bölücülükten başka bir şey değildir. Bu ülkede yaşıyorsa ve Türkiye cumhuriyeti vatandaşı etiketini taşıyorsa efendim onların bir ayrıcalığı olamaz. Türkçe eğitim görecekler.

Mademki vatandaşa %2'yi, kendinize de %100'ü uygun gördünüz aldığınız zammın hakkını ülkeyi ikiye bölmeye değil, bir olmaya çalışarak hak edin.

Ve bana da nasıl milletvekili olunur anlatıverin hele, çünkü bayağı içim ısındı bu vekillikten emekliliğe haksızda sayılmam değil mi?           

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..