Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Vekilimi arıyorum

Vekilimi arıyorum
 

23 Temmuz günü vekil ettiğim, vekil etmeden önce bana sözler veren, ne desem tamam bir seçileyim hepsini yapacağım diyen, gözümün nuru, oyumun emeği vekilimi arıyorum. Canımın içi vekilim neredesin. Sesine hasret, yüzüne hasret bu yüreğin özlemini ne zaman bitireceksin. İçimin acısını, gözümün yaşını, başımın derdini bilenler “ bekle az daha bekle seneye gelecek” diyorlar. Hem de gelince parmağında bal olacak, o balı ağzıma çalacakmışsın. Bu ne demek anlamadım ama olsun vekilim yaparsa iyisini yapar dedim. Sadece ben mi, seni vekil tayin eden yaklaşık 370000 kişi seni arıyor. Gel başımın tacı, gel düşüncemin direği, gel fikrimin ince gülü, gel de bitir bu hasreti. Derler ki işin çokmuş, başını kaşıyacak vaktin yokmuş, ülkenin aydınlık geleceği için elin taşın altında kıran kırana savaşım veriyormuşsun. Derler ki üç kuruş paraya hatta karın tokluğuna laik ve demokratik cumhuriyeti korumanın derdine düşmüşsün. Beni unutmamışsın da işin çokmuş. Ah vekilim dilim varmaz söylemeye ama elin ağzı torba değil ki büzesin. Bazıları da der ki “ kırmızı ceylan derisi koltuklar efsunlaşmış seni, gönlünü kaptırmışsın o koltuklara unutmuşsun bizi”... Hadi be ordan bre zındık, bre densiz sen vekilime ne demek istersin, kim efsunlayabilirmiş benim vekilimi derim de içimin bir yeri de ya doğruysa der...

Ah vekilim sana bişey diyeceğim de yine dilim varmaz. Bunca işin arasında aklın buralara düşmesin, seni aydınlatma çabandan geri koymasın diye söylemekten çekinirim. Hani seni davul zurna uğurlayan, hani sandığa adını kazıyan 370000 kişi var ya. Onların çoğu artık yokmuş vekiliiiiim . Bunların çoğu seninle ne fikri örtüşen, ne zikri örtüşen birinin peşine takılacaklarmış. Onlar der ki bi kere de onu vekil edelim, belki gönlümüze hasret ateşi düşürmez. Bilmezler ki onu vekil ettiklerinde şehitler mezarda ters döner, bilmezler ki çarşaf satışlarında patlama olur, bilmezler ki kendi okları ile kendilerini vururlar. Ah vekilim gel de bitir bu hasreti, gel de senden yüz çevirenlerin yüzünü sana çevir. Gel artık geç kalma!!!
Figen AKGÜL

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 25.04.08
 
 

Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olmayı, en azından namusuzlar kadar cesur olmayı seçen, ya..