Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Haber
 

Vekilimiz 11 bin lira ile aç kalacak !..

Vekilimiz 11 bin lira ile aç kalacak !..
 

 

Lütfü Türkkan 'ı tanıyan beri gelsin...

Bu güne kadar TBMM 'de milleti için hangi hayırlı karara imza atmıştır ?...

Hangi ses getirici önergeler vermiştir ?..

Merak ettim doğrusu ...

Arkadaşı,fahiş  Vekil zamlarının avukatlığına soyununca  tanıdım şimdi !..
.....


'11 bin lira ile geçinemiyorum'  diye basına açıklamalar yapmış...

İşte haber ...

.........

MHP Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan, harcama listesini açıkladı

'11 bin lira ile geçinemiyorum'

MHP’li Türkkan, “Koparılan gürültüye bakınca milletvekili maaşıyla ilgili bir şeyler yazmak farz oldu” dedi...

Bunu açıklamak da bize sünnet'tir dedik...Yazdık ...


-Ankara'da lüks olmayan möbleli bir konuta 2 bin 500 TL kira ödüyorum.

-Yönetim gideri, sıcak su, elektrik, ısınma bedeli olarak 714 TL ödemişim.

-Bir aracım var Ankara'da kullanıyorum. Gecen ay 400 TL yakıt bedeli ödemişim.

-Benim telefonumu Meclis ödüyor. Ancak danışmanların ve sekreterimin telefonu maaşımdan kesiliyor. O da gecen ay 530 TL imiş.

-Gecen ay seçim bölgem dahil olmak üzere, davet edildiğim illere yaptığım seyahatlerde uçak bileti olarak 2 bin 246 TL ödemişim.

-Ankara'ya seçim bölgemden ve sivil toplum kuruluşlarından gelen konukları ağırlama, konaklama ve bir de onların yol paralarına 2 bin 600 TL ödemişim.

-Ben aldığım bir karar gereği düğünlere katılmıyorum. Seçim bölgemdeki düğün ve cenazelere davet edildiğim etkinliklere çelenk gönderiyorum. Bir TEV çelengi 50 TL, gecen ayki TEV faturamız 1350 TL gelmiş.

-Hergün takım elbise giymem gerek. Temizleyiciye gecen ay 400 TL ödemişim.

'TAKDİR SİZLERİN'

Okuyan dört çocuğu olduğunu belirterek, kalan para ile ailece geçinmenin ne kadar mümkün olduğunu soran Türkkan şunları yazdı:

“Ya bir firmanın lobiciliğini yapacağım. Ya da haram lokma yememe endişesi taşımıyorsan, pisliğe karışacaksın. Asgari ücret az tabii ki. Hem de çok az. Ama bu parlamenteri de lobicilerin karşısında esas duruşta bekletmenin bedeli bu ülkeye çok daha pahalıya mal oluyor. '' dedi

.. . . . . .

Vah,vah vaaaahh !..

Sizi  oraya gönderenler kahrolmuştur şimdi...

Bir insana ancak bu kadar kötülük yapılabilir...

Sayın vekil !..Zaten adın ,sanın duyulmuyor!...orada işkence çekmene gerek yok !..

Dön evine...Dön kardeşim !..

Bu millet senden birşey beklemiyor...

Dön Allah aşkına.

..

 

Gölge etme ;başka ihsan istemezük !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..