Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Veli veli'nin oğlu

Veli veli'nin oğlu
 

dostum yaa tanışamadık
adımı sorma derler deli
rakı şişesinde balık olamadım ama
gün gelir ben de olurum veli
absürd kaçtı diye kızarlar şimdi
hani birtakım eleştirmen abiler
ya üstad hani nerde kafiyeler
pencerden bakıyorum habire
dostum dedim ama haddimi aştım mı
var ya istanbul şiirin
keşke dünyayı dinleseydin
huzura kavuştun mu bilmem
yine de bil ki artık
bütün şairler serhoş
bazıları sarhoş
ama hepsi deli

sana söz ölmeden
azrail bana gelmeden
tatlı canım almadan
bağda gül solmadan


adını hatırlayacağım

 

 
Toplam blog
: 39
: 401
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

Sıradan bir özel eğitimciyim, özel bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum.. ..