Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

verilmiş sözün var

BANA SÖZÜN VAR

 

Kış bahara ermeden, gelecektin hani yar?

Bir türlü kış bitmedi, gelemedi o bahar.

Ders olsun bu da bana, etmem sana itibar.

Geleceğim demiştin, gelecektin bu bahar.

 

Gözyaşım kurumadı, göle döndü damlalar.

Sözünde duramadın, ömrüm şimdi sonbahar.

Yalanını bile bile, bekledim ben yıllarca.

Geleceğim demiştin, gelecektin bu bahar.

 

Tarumar oldu artık, gönlümdeki bağ bahçe.

İsmin dudaklarımdan, dökülür hece hece.

Aylar yıllar geçiyor, sen olmadın bana yar.

Geleceğim demiştin, gelecektin bu bahar.

 

Öksüz yetim yüreğim, dillerde dua ismin.

Mektuplar kifayetsiz, soldu duvarda resmin.

Bir yanım hep umutlu, bir yanımsa yanan har.

Geleceğim demiştin, gelecektin bu bahar.

 

Sensizliğe gebedir, her gecenin sabahı.

Yüreğim dayan diyor, sabretmek gönül ahı.

Ondurmaz biliyorsun, bu sevdanın günahı.

Geleceğim demiştin, gelecektin bu bahar.

 

Dudaklarım hep suskun, gözyaşımda intihar.

Olamadık bir türlü, biz seninle bahtiyar.

Çayamazsın sözünden, bak verilmiş sözün var.

Geleceğim demiştin, gelecektin bu bahar.

 

 

               Birdal Can TÜFEKÇİ

                      11.5.2013

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..