Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
Blog
 

Veryansın

Veryansın
 

Garip bir alem burası; insanlar gibi aslında ne kadar samimi olursanız olun buraya gelince insanlara şirin görünmenin çabası görülüyor, şunu vurgulamam lazım en başta söylediğim tüm sözler kendimden davranışlarımdan, huyumdan ve karakterimden (herkesin olduğu gibi süzülüyor) bir nevi özeleştiri yapmak istiyorum. Zaten insanlar başkalarının kusurlarını aramak yerine kendi yamukluklarını düzeltmekle meşgul olsalardı bugün insanlık olarak bu halde olmazdık.

Blog'da keşfettiğim trajikomik haller;

Yazdığı konuları başka hiç kimse bilmiyormuş gibi havas moduna girip kendini kandıranlar görülüyor. Genelde siyaset alanında olan bu halde insanlara bilmedikleri bişeyden bahsediyor edasıyla çalım satanları görüyorum ve gülüyorum.

Sporla hiç alakası olmadığı halde spor, özellikle de futbol üzerine caka satanların, bir takımın galibiyetini anlatırken ballandırıp bir fikir ortaya koyduklarını sananları görüyor yine gülüyorum.

Bi de bazı devlet büyüklerine şirin görünmek için onların gezdikleri, konuştukları, yaptıklarını anlatan garibanlar varya, söz gelimi bir kaymakamın yaptığı bir toplantıyı ya da geziyi blog malzemesi yapanlar gördüm görmeseydim iyiydi:)

Eh işte yurdum insanı böyle galiba

Kıssadan bir hisse

İki ama (gözleri görmeyen) arkadaş bereber dolma (zeytinyağlı) yerken biri diğerine;

- Neden dolmaları ikişer ikişer götürüyorsun der

Diğeri

- Yav arkadaş sen kör değil misin benim ikişer ikişer aldığımı nerden bilirsin?

- E ben öyle yapıyorum da ondan.

 

  

 
Toplam blog
: 20
: 322
Kayıt tarihi
: 08.03.12
 
 

Bi alanda uzmanlığım yok lisede ticaret okudum, önlisans hukuk, lisans ise yine ticaret üzerine ş..