Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '14

 
Kategori
İnançlar
 

Vesayeten Müslüman olunmaz, annem babam Müslüman olduğu için Müslüman sayılmayı reddediyorum

Vesayeten Müslüman olunmaz, annem babam Müslüman olduğu için Müslüman sayılmayı reddediyorum
 

Şu anda ben Müslüman değilim; dinden çıkıyorum; zaten hiç girmedim ki… Annesi babası Müslüman diye bir insan nasıl Müslüman olurmuş; hidayet kanla mı geçiyor? İslam ulemasının bu sorunu çözmesi lazım.

Cihada hiç gerek yok, anne babayı Müslüman yap yedi sülalesi mecbur Müslüman; ya gidin Allah aşkına! İşinize gelmeyen doğrulara uyduğunuz zaman Allah’a daha yakın olursunuz.

Soy kanla ilgilidir ama inancın kanla geçtiğini bilmiyordum. Bir kişi diliyle kelime-i şahadet getirip kalbiyle de tasdik etmediği sürece Müslümanlık dinine girmiş olamaz. Şu anda dünya da belki de hiç Müslüman yok (sonradan Müslüman olanlar hariç) çünkü hepimiz birilerinin çocuklarıyız ve Müslüman bir anne babadan olduğumuz için bize de Müslüman deniliyor.

Müslüman sayılma diye bir şey olamaz. Bir dine girme kişinin kendi rızasıyla olur. Bu dinin kurucuları Bedir’de kelle verdi, bizler Allahüekber demeden Müslüman olduk. Nerede yazıyor Müslüman anne babadan doğan Müslüman sayılır diye? Böylesine önemli bir konuda Diyanet işleri başkanlığı nasıl açıklama yapmaz. Ne işe yarar bu diyanet ya, kapatın gitsin!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..