Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '18

 
Kategori
Psikoloji
 

Vesvese

Vesvese
 

Nineme söz vermiştim beraber gezeceğimize dair. O dönem evimiz okula uzak olduğundan nineme misafirdim. Okul dönüşü vardım yanına. Heyecanla beni bekliyormuş.

Ay, ne romantik ! Doğrusu saf bir ninen varmış.

Öhöm ! Çıktık evden. Metroya bindik. Vardığımız yerde inerken…

İnerken büyük bir yangın çıktı. Ninen yaşlı , kaçamıyor. Sen de onu bırakamıyorsun. O da sana kaçmanı söylüyor. Ay , ne romantik !

Hayır ! İnerken bir müzisyen gördük. Ninemin pek sevdiği bir şarkıyı çalıyordu. Beraber dinledik. Bu arada vardığımız yer de Sultanahmet ‘ ti.

Sultanahmet mi ? Daha romantik bir yer bulamadınız mı gezecek ?

Susar mısın artık ? !

Neyse… Güzelce gezdik. Fotoğraflar falan…

Bisiklete de bindiniz mi ?

Delirtme lan beni !

O değil de… Sen niye ninenle geziyorsun ? Sevgilin yok değil mi ?

Velev ki yok. Ne olmuş ? Hem olsa da bu ninemle gezmeyeceğim anlamına mı geliyor ?

Sen de hemen kızıyorsun. Eğleniyoruz şurada .

Defol git ! Başkasının beyninde eğlen ! Başkasını kanser et ! Beni rahat bırak ! Benim bitirmem gereken bir okulum var. Sorumluluklarım var. Benim bir ailem var. Dostlarım var. Sevdiklerim v…

Senin sev…

Kes lan ! Bırak artık yakamı !

Ben artık bu dünyadan zevk almak istiyorum. Ve başaracağım da !  Ben bu delilikten bıktım. Bıktım bu obsesyondan, depresyondan, vesveseden.

 
Toplam blog
: 9
: 145
Kayıt tarihi
: 04.10.18
 
 

Medeniyet Üniversitesi - Felsefe /  ..