Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Eylül '17

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
109
 

Veterinerim Hayvan Sayıyorum (!)

Veterinerim Hayvan Sayıyorum (!)
 

Sabiha Rana - Melekler Yüreğinizden Öpsün.


Özelden gelen mesajlardan bir örnek!

- slm iyi akşamlar
- Iyi aksamlar
- Iyi aksamlar
- rabia hanım ordamısın
- slm ranaha hanım

(hadi diyorum bir cevap vereyim)

- İyi akşamlar efendim. Buyurunuz

- Nasılslnlz efendinim
Iyimisiniz
Sallnlz susarsınız iyidir insalallah
Rabiya hanlm

- Çok şükür efendim.
Bir şey mi danışacak tınız ?

- Neyle meckuluz

(Anlaşıldı. bilmeden gelmiş ve beni tanımak istiyor)

- Veterinerim. Hayvan sayıyorum

(Ne dese beğenirsiniz)

- Çok güzel hayvanla el çok severim
Üç tane av köpegim var benim

- Ama ben büyük baş hayvanları sayıyorum

- Bende çok severim küçük bükük farketmez ben 30 yll çobanlık yapdlm

 

***

Notum: Yazmadan önce bi okuyun kardeşim. Kapıda ''eleman aranıyor'' yazıyor mu da mesaja dalıyon?

***

O şimdi engelli ormanında çobanlığa devam ediyor.

SR.

 

 

Ahmet Balcı bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Veterinerler gönül koymasın:(

Ata Kemal Şahin 
 23.09.2017 14:45
Cevap :
İmla işaretimizi koymuşuz. Veterinerlere laf yok! Uyarınıza saygıyla.   23.09.2017 15:00
 

Isin zor abula, onca heyvani nasil ki sayacen?

Newyorker 
 23.09.2017 14:13
Cevap :
İşimi kolaylaştırmak için, geçenler de para sayma makinası aldım. Adam da saydırırım onunla. :)   23.09.2017 15:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1989
Toplam yorum
: 5393
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4926
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster