Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Eylül '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Veterinerim Hayvan Sayıyorum (!)

Veterinerim Hayvan Sayıyorum (!)
 

Sabiha Rana - Melekler Yüreğinizden Öpsün.


Özelden gelen mesajlardan bir örnek!

- slm iyi akşamlar
- Iyi aksamlar
- Iyi aksamlar
- rabia hanım ordamısın
- slm ranaha hanım

(hadi diyorum bir cevap vereyim)

- İyi akşamlar efendim. Buyurunuz

- Nasılslnlz efendinim
Iyimisiniz
Sallnlz susarsınız iyidir insalallah
Rabiya hanlm

- Çok şükür efendim.
Bir şey mi danışacak tınız ?

- Neyle meckuluz

(Anlaşıldı. bilmeden gelmiş ve beni tanımak istiyor)

- Veterinerim. Hayvan sayıyorum

(Ne dese beğenirsiniz)

- Çok güzel hayvanla el çok severim
Üç tane av köpegim var benim

- Ama ben büyük baş hayvanları sayıyorum

- Bende çok severim küçük bükük farketmez ben 30 yll çobanlık yapdlm

 

***

Notum: Yazmadan önce bi okuyun kardeşim. Kapıda ''eleman aranıyor'' yazıyor mu da mesaja dalıyon?

***

O şimdi engelli ormanında çobanlığa devam ediyor.

SR.

 

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..