Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Veysel gibi

Veysel gibi
 

İntizarmı ettin bana
Fincanlarda fallara bak
Ne hâl oldum, bir baksana
Şu düştüğüm hâllere bak..

Neme lazım şiir, şarkı
Yetmiyormu, Mersin parkı
Aramızda onca farkı
TEFE alan dillere bak..

Düştüm yalancı bahara
Bimediğim bir diyara
Şimdi düşün kara kara
Gözündeki sellere bak..

O bir bahar sense hazan
Ben değilim gönül yazan
Aklı sıra bana kızan
Bahçemdeki güllere bak..

Veysel doğru söylemiş
Hanği gönül söz dinlemiş
Dudağına kuşlar gelmiş
Cıvıl cıvıl dillere bak..

Amca yolun gayri azdır
Sevda sana imtiyazdır
Tek aşkın var oda artık sazdır
Şu ağlayan tellere bak..

Ali SÖNMEZ..

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..