Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '17

 
Kategori
Güncel
 

Vicdan, merhamet hak ve İnsanlık duyguları yok oldu

Vicdan, merhamet hak ve İnsanlık duyguları yok oldu
 

GÖRSEL NETTEN ALINTI


“Anne,  anne aç kapıyı” evin genç oğlu bağırır hasta anne yerinden kalıp kapıyı açar oğul” Çabuk bana para ver” anne o sen misin ödüm koptu, benim gibi dul yaşlı bir kadın kimden para bulacak. Oğlu: “Miras yedin” Onu baban sağlığında kumar ve içkide yedin bitirdin, vur patlasın çal oynasın orada burada geçirdin çalışmadın. Oğlu elindeki bıçağı defalarca annesine saplar anne kanlar içinde yere düşer ve: “Of vuruldum anneni al kanlar içinde koydun kaç çabuk kaç şimdi gelip seni tutuklarlar ben kanımı helal ettim sen de affet yarabbi” der gözleri kapanır. Orta okuldayken bu skeci oynamıştım ve bu skeç ben de çok etki yaratmıştı.

Şimdi bakıyorum aynı şekilde anne ve baba vuran, yaşlı hasta annelerini döven, insanlar, katiller hırsızlar yankesiciler çoğaldı bu toplum nereye gidiyor vicdan, merhamet, insanlık hak hukuk duyguları yok oldu. İşte yine o haberlerden bazıları:

NAHİDE ÇELEBİ

1-Ankara’nın Kızılcahamam İlçesi’nde 83 yaşındaki yalnız yaşayan D.K. yalnız yaşadığı evinde belden aşağısı çıplak, kolu ve parmakları kırık, kanepenin altında boğularak öldürülmüş halde bulundu. Yapılan incelemede, kolu ve parmaklarının kırık olduğu tespit edilen yaşlı kadının boğularak öldürüldüğü saptadı.
Eşi yıllar önce hayatını kaybeden, tek çocuğu olan kızını evlendirdikten sonra yalnız yaşamaya başlayan D.K. nın, balkondan giren kişi ya da kişilerce öldürüldüğü belirlendi. Evde çekmecelerin karıştırılıp eşyaların dağıtıldığı görüldü.

2-Antep'te, altını kirlettiği belirtilen Alzheimer hastası yaşlı adam, gelini ve oğlu tarafından bahçede hortumla soğuk su tutularak yıkandı. 85 yaşındaki ihtiyar babalarını döverek bağırtarak yıkadılar üşüdüm üşüdüm diye feryat eden ihtiyarın görüntüleri yürekleri dağladı. Yaşlı adam ilgililer tarafından bakım evine yerleştirildi.

3-Bebeğini denize atan anne ve sevgilisi hakkında karar çıktı

Fatih’te, 40 günlük bebeğini denize attığı iddia edilen F. K. ve sevgilisi M. T. çıkarıldıkları mahkemece "Kasten öldürme" suçundan tutuklandı.

4-22 yaşındaki genç kadın, doğan bebeğini boğarak öldürdü ve 8 ay evinde sakladıktan sonra cesedi çöp konteynerine attı.

 

24

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..