Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Vicdanınız hangi kapının arkasında ?

Defalarca yazdığım, her defasında dile getirdiğim ''Kadına Şiddet''olayları .. Artık buna dur demenin zamanı geldi , geçti bile ! En son yaşanan Özgecan olayı artık insanı çileden çıkartan bir duruma getirdi ! Bende bir kadınım .. Artık minibüse bindiğim zaman endişelenir duruma geldim. Ya anneler ne yapsın ? Onlar evlatlarını dışarıda tek başlarına nasıl korusunlar ? Bitmeli artık bu olaylar, sonlanmalı bu vicdansızlıklar !
 
El üstünde tutulması gereken kadınlar neden yerlerde sürükleniyor. Neden vahşice öldürülüyorlar ? Neden hep şiddet görüyorlar ? Neden sayılmayıp hep sövülüyorlar ? Bu sorular biter mi ? Bitmez..
Doğada bile dişilerin saygı görüldüğü ama ne yazık ki insanlar arasında değer verilmeyen kadınlar, kadınlarımız .. Ne yaman çelişki değil mi ? 
Hangi kapının arkasına vicdanlarınızı kilitlediniz ? 
İçim o kadar yanıyor ki .. Öyle bir yangın yeri ki ! Anlatılmaz işte benim yaptığım gibi yazılır ..
Ama cümleleri nasıl kursam da içimdeki kini kusabilsem ! Ne yazsam da duygularımı dile getirebilsem.
Yeter artık yeter .. Bu cinayetlere bir dur denmeli ! 
Özledim ben insanların birbirlerine sıcacık bakmalarını .. Öyle özledim ki .. 
Saygı, sevgi, hürmet içerisinde yaşamak istiyorum ..İstiyoruz .. 
 
ARTIK ÖZGECANLAR ÖLMESİN .. 
 
Toplam blog
: 13
: 125
Kayıt tarihi
: 14.12.14
 
 

18 yaşında, yazası gelen genç bir kız :) Yazar, siler, tekrar yazar ve yayınlar!  ..