Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Vira bismillah

Vira bismillah
 

Birazdan yola çıkıyorum.

Yazı başlığı olarak da bir denizcilik terimini seçtim.

Saat 14:00'de Ankara'dan hareket ediyoruz. İnönü'ne varış saatimizi 17:30 olarak planladık. Cümlemdeki çoğul ekleri dikkatinizi çekmiş olmalı. Evet, tek başıma gitmiyorum. Türk Hava Kurumu Basın Yayın Müdürü Sayın Bahattin Adıgüzel'le birlikte yola çıkıyoruz. İnönü Buluşması boyunca, Sayın Adıgüzel'de bizlerle olacak. Basın Yayın Müdürlüğü'nün genç ve dinamik elemanı Sevgili İsmail Çanak'la birlikte...

Hala geç kalmadınız. Bizler Cumartesi ve Pazar günü, İnönü'de, "Türk'ün makus talihinin yenildiği" , Gökyüzü Çiçeklerinin Açtığı, o kutlu yerde olacağız. Hepinizi bekliyorum. Yerimiz de, yüreğimizde o kadar geniş ki...
 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..