Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Viran..

Viran..
 

Tenim soğumuyor bu gece

Gidişler boynumu büküyor geceye

Her gecenin bir sabahı var derler

Hani benim sabahım nerede...

Anasonla uyuşturuyorum gözlerimi

Gözyaşlarımı kadehde boğuyorum....

Geceyi izliyor hasretim

Hasreti yollarla özleştiriyorum..

Yudum yudum içiyorum buzlu yaşımı,

Nefes gibi çekiyorum şarkılarımı

Bir sağa bir sola yatıyor yürek sızım

Deviriyorum yalnızlığıma ayyaş ruhumu..

Çaresiz titreyen ellerimi

Bir sigaraya, geceye satıyorum..

İçimde bir çığlık, vuruyor karanlığı

Sesimi.....

Bir kurşuna sarıp ondört kez içime saklıyorum..

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/3399/

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..