Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Viran ellere düşürdüğüm Yalnızlığım...

Viran ellere düşürdüğüm Yalnızlığım...
 

Eşek yükünü taşır, şeref'siz binse de üstüne...


Yalnızlığı uzaklara atan acımasızlıklardır
topyekun 
Kalbini sıyırıp çıkardığın zor zamanlardan/ o kim vur-duya giden
soğuk yüreklerin bir bir hesabı vardır;
İçin içini sızlatan, her günün.
 
Yanlış zamanlardan sıyrılıp çıkarken
Tek başına/ geride bıraktıkların,
nasılda soğuk bırakmışlar koskoca yazıyı
boşuna çırpınmışız, kaderin kıçımızdan tekmelerini eksik etmediği bir hiçlik halinden
Yalaan/ yalan edildikçe
yanı başımızda bekleyen talihimizle!
Ah viranlar, viran ellere düşürdüğüm yazgılarım,
Suç benim.
ne kalplerimle döküldüm bu vicdansız yollara,
ne kalenderler gelip geçti bir kalenderin içinden; bir bir akıp gittiler,
Umut dağıtmak için el aleme gelmeden
daha kapımdan dışarı çıkmdım.
 
Vicdanın köylüsü akrabası olmaz
Mertebesi var olduğunu bilirdik, bildik/ bildik ama
Yukarıdan aşağı döktüğüm kelimelerim
Beni arkamdan vuran sevgili bildiklerim!
 
Kalender Kılıç, İzmir Balçova dağ yamaçlarından...23 haziran 2015
 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..