Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '20

 
Kategori
Öykü
 

VİRÜS GÜNLÜKLERİ -5-

3 Mayıs 2021
İki gündür yağan yağmur bahçeyi bataklığa çevirdi. Pencerede bir salyangoz, onu izlediğimden habersiz, camda izler bırakarak yavaş yavaş yukarıya tırmanıyor. Nereye gideceğini sanıyor bu!? Tanrının cezası hayvan! Pencerenin camı yeteri kadar kirli değilmiş gibi!
Saatler geçmesine rağmen salyangoz ancak beş santim kadar bir mesafe katedebildi. Camda kapladığı küçücük alana rağmen tüm görüş alanımı kaplamış gibi sadece onu görüyorum. Bu hızla pencereyi aşması günleri bulabilir.. Daha fazla sinirlerimi bozmamak için oturduğum koltuğun yönünü değiştirdim.
Bugün bacağımdaki acı iyice hafifledi. Artık topallamıyorum. Dün çantamı hazırladım.
Yağmur diner dinmez evi terk etmeliyim! Bu sefer kendimi daha cesur hissediyorum. Her şeyi düşündüm, eğer bir tehlike ile karşılaşırsam geriye değil, ileriye doğru kaçacağım. Her ne olursa olsun bahçe duvarına tırmanacak, sokağa atlayacak, apartmanların arasından arka sokağa çıkacak, dere boyundan tepelere, ormanlık alana doğru yürüyeceğim.
Başka sansım yok! Evin içinde daha fazla duramam. Küflü hamurları yemek beni hasta edebilir.
Bir köpek havlıyor, uzakta bir yerden geliyor sesi.
Olası iki tehlike var dışarıda. Biri insanlar, diğeri yabani hayvanlar. Kötü niyetli, istilacı insanlarla karşılaşmaktansa yabani hayvanlarla karşılaşmayı tercih ederim. Fakat kötü niyetli insanlarla yabani hayvanlar arasında belirleyici bir fark olmadığını düşünüyorum. Normal zamanlarda, sadece paralarının üzerine daha fazla para koymak için insanları aldatanların böyle bir mahrumiyet anında neler yapabileceğini tahayyül edebilmek için çok da zeki olmaya gerek yok!
Tanrının cezası iki salyangoz daha cama tırmanıyor!
 
Toplam blog
: 30
: 68
Kayıt tarihi
: 14.10.20
 
 

Kendimi anlatacak değilim. Dikkatli bir okuyucu zaten beni tanıyacaktır...