Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '20

 
Kategori
Güncel
 

Virüs ile Ters Yüz

İşimi sevdiğim için zaman zaman ürünlerimi büyük boy poşet içinde sırtımda zevkle taşıdığım oluyor piyasa içinde ve taşırken poşet taşıyıcıların ´ölüm de var ölüm!´ diye takıldıklarını duyarım.. Yani ´biz taşıyalım ücretini alalım, sen yorulma değmez, mezara mı götüreceksin parayı´ meyanında esprili yaklaşımla.

Coronavirüs herkese ölümü hatırlattığı bir gerçek. 

Tempolu çalışma şeklime 94 ekonomik krizinde virgül koyup 2001 ekonomik krizinde noktalayarak tabiri caizse rolantide devam ediyorum yirmi yıldır.

Rakam ve rakam muhabbet ortamları beni sıkar, anında uzaklaşır başka ortam seçerim.

Yedi gün yirmidört saat rakam hesapları yapmaya çalışan, gücün metada olduğuna inanan ve bütün ilişkilerini meta üzerinde kurgulayan kişiler için virüsün bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Evde uzun uzun düşünsünler doğruyu bulacaklardır.

Nokta kadar bile olmayan, mikrokopla dahi zor görülebilen hatta tam olarak ne olduğu dahi bilinmeyen bir virüsün tüm dünyayı nasıl etkilemeye çalıştığını görüyoruz.

Neredeyse kapitalizmi ters yüz edecek güce sahip!..

Ben bundan sonra dünyada ve ülkede çok şeylerin değişeceğine ve bir çok ezberin bozulacağınna inanıyorum.

İnsanın ve insani değerlerin, sevginin saygının paylaşmanın öne çıkacağı hatta ´biz´ toplumuna doğru yönlenmeye çalışan yeni bir dünya düzenine doğru kapı aralanacağını öngörüyorum.

Herkes ´biz´ demek zorundayız.

Biz var olduğumuzda dünya yaşanılır yer olur ancak.

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..