Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Virüsler

Virüsler
 

Haftalardır bilgisayarda ki virüsler yüzünden sanal alemden uzak kaldım. Dolayısıyla ne yazı yazabildim ne de burada ki yazıları takip edebildim. Çok şükür bilgisayar’a format atarak bu virüslerden kurtulduk, şimdilik güvendeyiz, bakalım virüsler daha ne zaman ziyaretimize gelecekler.

Bilgisayarda ki virüsleri format atarak yok ettik, bu virüsleri kim? Neden? yapar anlamam.. Kim, neden insanları bilgisayarlarından eder, daha kötüsü virüs yoluyla başkalarının hesaplarına el atar, başkalarının paralarını dolandırır, şifrelerini kırar. Bu nasıl bir zevktir, nasıl bir geçim kaynağıdır, bu nasıl bir ahlaksızlıktır... Aslolan bu virüslerdir, hayatımızı zorlaştıran, hayatımızı çekilmez kılan. Bu virüslerdir ölmeyecekmiş gibi yaşayan.

Tek ayağını kamufle edip, yerlerde sürünerek insanlardan para dilenenler, güya insanları kandıranlar, chat’te tanıştığı Ortaokul öğrencisi bir erkek çocuğa kendisini abisi gibi sevdirip, sonra çocuğa tecavüz edenler, gaspçılar, vurguncular, kapkaççılar.... Söylesenize bunlar insan mı, virüs mü?

Önümde başkalarına ait milyonlarca dolar olsa içinden tek bir dolar almayacak ben, bu insanlarla yaşamak zorunda mıyım? Sizler, benim gibi düşünenler! Bu insanlarla yaşamak zorunda mıyız?

Dedim ya, bilgisayarımda ki virüslerden, format yoluyla kurtuldum, ya hayatımızda ki virüslerden, onlardan nasıl kurtulacağız?


Resim:www.guzelresimler.org

 
Toplam blog
: 18
: 1192
Kayıt tarihi
: 26.09.06
 
 

Bu zamana kadar toplumda, televizyonlarda gördüklerime, gazetede okuduklarıma hep tepki duyar ve bu ..