Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vişne Reçeli meselesi

Vişne Reçeli meselesi
 

Sevgili Vişneler


Malzemeler malum, sebep can sıkıntısı..! Evet,  reçel yapmamın ya da hala yapmaya çalışıyor olmamın tek sebebi can sıkıntısıydı! Organik reçelim olsun, elcağızlarımla yaptığım reçeli eşim dostum yesin diye değil. Her yolu denemiştim bu işe girişmeden önce, hava çok sıcak  vakit akşamüstüydü, havuza girmiş, kitap okumuş, film izlemiş, biri çocuğu dünyası olan öteki kocasını dünyası yapan iki arkadaşımla konuşmuş, uzaktaki sevgili arkadaşımı özlemişken.. çok sıkıldım işte! Tek çarem dondurma yemek diye düşündüm tabii ki, ama markete gittiğimde vişneleri gördüm, yapar yapmaz mideye indiremeyeceğim bir şey yapmak demekti reçel yapmak, biraz sallapati şekilde de olsa giriştim işe, bir gece bekleyen vişnelerimin reçel hali mükemmel değildi kabul ama bugün hem vişne hem kayısı reçeli yapmaya karar verdim bile..

Eski zaman cadılarının en özel malzemelerle hazırladıkları iksirler gibi geldi reçel bana, cadıların kazanlarının başına geçmeleri gibi geçeceğim başına ocağın, özenle malzemelerimi ayıklayıp, sıkıntımı reçele akıtıp, fokurdatacağım bir güzel. Tırnağıma bir damla reçel damlatıp akıp akmadığına, limon suyunu iki çevirip artık reçelimi dinlenmeye bırakma zamanı gelip gelmediğine dikkat ederkeeeenn zamanı geçireceğim.

Bir kilo vişne, bir kilo şeker, yarım limonun suyu, sabır ve vakit, kahvaltı iksiriniz hazır.!

 
Toplam blog
: 26
: 593
Kayıt tarihi
: 12.08.10
 
 

Dünyada en çok sevgilimi, kardeşimi, kitapları, filmleri ve gezmeyi severim... Hiç birine henüz d..