Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '08

 
Kategori
Müzik
 

Vitaminsiz geçen yıllar!

Vitaminsiz geçen yıllar!
 

Bizler toplumca unutmaya meyilliyiz ne yazık ki!
Grup Vitamin,in en renkli üyesi Gökhan Semiz in 18 Ocak 1998'deki ölümünü ve hissettiğim üzüntüyü daha dün gibi hatırlıyorum.
Adeta bir kahkaha makinesi olan bir müzik gurubuyla, hüzün,yan yana güzel durmasa da dayanılmıyor işte.
"Gökhan Semiz, Emrah Anul, Selçuk Aksoy" bu üç isim çok kahkahalar attırmıştı bizlere,kıpır kıpır şarkılarıyla yerimizde duramazdık adeta!
Ortalığı kasıp kavurmuşlardı bir zamanlar,ilk kurulduğunda içerisinde kimler yoktu ki,Ufuk Yldırım, Ercan Saatçi ve İzel aklıma ilk gelenler.
O günlerden kalan bir nostalji artık Vitamin, hicivleriyle hayatımıza bolca renk katmıştı.

Bugün de hala o rengi hayatımıza katabiliyoruz.Vitamin'in parçalarını ve videosunu bulup, bilgisayarımızdan indirerek teselli bulabiliyoruz bir nebze olsun.

Gökhan Semiz'in aramızdan ani ayrılışından sonra iki kişi olarak yine Türkiye'nin acı dolu sorunlarını mizah ve müzikle birleştirip aynı tarzda devam ettiler.

Mutlu oluyor insan onları hatırladıkça, hatırlamak güzel ama hatırlatabilmek daha güzel diye düşünüyorum.

Grup Vitamin, müthiş bir gruptu hayatınızda duyacağınız en komik şarkı sözleri onlara aitti.

Önemli parçalarından iki örnek sizlere:

__Turkish Kovboylar:

Atı yoktur binemez üstelik hamburger yemez
Silahı vardır kullanmaz
Bu ne biçim kovboy?
Hayatında yoktur güzel bir dişi, zaten beceremez bu işi
Bu ne biçim kovboy?

Gece gündüz demez dolaşır, çöller kuraktır
Gözlerinden anlaşılır, birazcık salaktır
Bara gider, içki içmez, böyle de olmaz ki
Vahşi batıda böyle tipler sağlam kalmaz ki!

Oh oh çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar
Amerikanlar, eskidi bunlar
Turkish Kovboylar

Ne olacak acaba bu işlerin sonu
Kot kumaştan yapılmıştır kovboyun donu
Erkekseniz birey birey çıkın karşısına
Yolunu kaybetti, Texas yerine gitti Mısır Çarşısına

Kurşunla bir doları tam 60 metreden delmekte
Kovboyun bu gereksiz huyları sülalesinden gelmekte
Allah kahır bela and hay lanet olsun
Türklerden de kovboy çıktı, haydi hayırlı olsun

Oh oh çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar
Amerikanlar, eskidi bunlar
Turkish Kovboylar

AAaaah ben yanlız bir kovboyum anaaaaaam
Evimdeeen uzaktayım anam, garip anaaam

Oh oh çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar
Amerikanlar, eskidi bunlar
Turkish Kovboylar



__İsmail:

İsmail bir tuhaf adamdır, üç kuruş için hesap sorandır
Uyanık geçinir amma yalandır, tüm mal varlığı cebinde
Olandır
Liseyi 6 senede bitirmiş, cin gibi çocuk bizim ismail
Neden bu kadar acele etmiş, aklını seveyim lan ismail

İsmail
Sek sek sekerek ismail
Rastık çekerek ismail
Adresim aynı ismail
Posta kodum da aynı yavrum

Kel başa şimşir tarak, bu ayakları artık bırak
Ne işin var ki diskoryumda yanında bir kız sarımtrak
Ayranın yok içmeye, atla gidersin çeşmeye
Bu ne perhiz, what is this
Aman ismail, can touch this
Hafif piskopattır kendileri, buna enayilik de dahil
Kızma amcası, daha çok cahil

İsmail
İsmail odalarda ışıksızım
Peşindeyim ismail
Tut ki karnım acıktı kedimi yedim
Ah ben deli ismail, sen benden de deli

Kırdığın potlar bini aştı, bak yanlışsın herkes kaçtı
İsmail de buna şaştı, aklını seveyim lan ismail
Lan ismail, atlı mısın, yavrum bağdatlı mısın
Herkes zeka yaşını sorar, lan sen bu kadar tatlı mısın
Ulan ismail, ulan ismail

İsmail
Sıra sıra siniler
Hasta olan iniler
İsmail kel kafandan sen suçlusun
İsmail miyav dedi
Minik fare kükredi
İsmail iki gözüm iki iki musluk
Oynatmama az kaldı, ismail nerde
La fa la sol ismail
İsmail ballı lokma tatlım benim
İsmail sensiz cennet bile sürgün sayılır
Senin ki düpediz vurgun sayılır ismail
İsmail sen kocaman bir çılgınsın

İsmail
Çılgın çocuk iso
İsmail önemli şahsiyetim benim
İsmail, felsefe yapma
İsmail, tut ki mucizeyim
Ne desem rahat değil
İsmail, tutti frutti seyrediyorum
Göremiyorum, biraz eğil
İsmail beni anlamadın ya ben ona yanıyorum
İsmail mutfakta biri mi var

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..