Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Sinema
 

Vizyondaki filmler üzerine bir kaç tespit.

Vizyondaki filmler üzerine bir kaç tespit.
 

Filmlerin teknik boyutu ve maliyetleri bir yana, beni asıl ilgilendiren sonrasında yapılan yorumlardır.
Ama tabii ki gülmekten bayıldım tarzında, canım cicim muhabbetleri değil.
Mutlaka çevremizden birilerinin yorumları.
Sağlıklı bir karara varmak için de birkaç hafta sabretmek yetiyor zaten.
Takke düşüyor kel görünüyor mutlaka!
Bu sayede sinema çıkışında 11 00 ytl ödediğiniz biletinizi, haram olsun diyerek yere atıp ayağınızla ezmiyorsunuz en azından!
Çok konuşulan ve sürekli gündemde tutulan film reklamları gerçeği yansıtmıyor çünkü!

Anlamak için ise illede 50-100 ytl bayılmanız gerekiyor, bir de ailece giderseniz vay halinize!

Son haftalardaki filmler için sinemalar önünde müthiş kuyruklar vardı.

Hatta neredeyse gece sabaha karşı biten, ilave matineler düzenlemişler.

Ama sakın siz o kuyruklardan birine girmeyin hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.

Daha dün tv de yayınlanan rekortmen İvedik rezaleti örneğine şahit olduğumuz gibi!

Bizlere hepsi birbirinden güzel diye lanse edilen filmlerden keyif almak bir yana, beklentilerimizi karşılamaması bile bize pahalıya patlıyor yani!

Osmanlı Cumhuriyeti ve Issız adam dışında hiçbir filmin konusunu merak etmedim ben.

Referansları sağlamdı çünkü.

Kahpe Bizans, Avrupa yakası ve Babam ve Oğlum az bir şeymidir?

Mustafa filmi ise en Atatürk’çü Can Dündar’ı bile zor durumda bıraktı .

Abbas güçlü ile genç bakış programına katıldığında izlememe kararımı vermiştim zaten.

Kendisine yöneltilen hemen her soruya; o sahne için ben öyle demek istememiştim aslında, yanlış algılandı vs, tepkiler vermişti.

Arog ise zaten izlediğimiz esprili fragmanları dışında hiç komik değilmiş!

Geriye ıssız adam kalıyor.

İlk fırsatta mutlaka gideceğim.



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..