Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '09

 
Kategori
Telekomünikasyon
Okunma Sayısı
1016
 

Vodafone resmen insanları aldatıyor

Vodafone resmen insanları aldatıyor
 

Yani, 360 TL ya veya yaklaşık 700 ve üstü paralara yalnızca modemi almış oluyorsun.. Kullanmaya gelince YOOOK.. Burda çekmez orda çekmez.. Kardeşim EDGE bağlantısı var ya onu kullansana işte.. Be cahil adam EDGE ile site bile açamıyorsun.. Hani nerde kaldı senin 7 kat hızlı internetin.. 3G .. Hem de artısı falan da var ya..

ESKİ FUTBOLCU TUGAY'I, MUHTEREM GAZETECİ (VE HERŞEYİ BAYAĞI İYİ BİLEN) HAKKI DEVRİM'İ TELEVİZYONLARA ŞAHİT DİYE ÇIKARTARAK BANGIRBANGIR REKLAM YAPIP İNSANLARI KANDIRIYOR..

Bir de utanmadan 3G ARTI (+) diye bir kepazelik çıkartmışlar..

Ne 3G si ne de "ARTI" sı ... Vodafone 3G Modem Sabiha Gökçen Havaliman'nın orada çekmez, Kalamış'ta (Egemen sokak) çekmez.. Akatlar'da çekmez (Ancak Akmerkez ve cıvarı hariç).. Yahu elimizde laptop sokak sokak dolaşacak mıyız.."Nerede çeker bu Allahın belası Vodafone 3G Modem" diye ..??

Satan bayiye soruyorsun.. "Kardeşim.. Ne zaman genişletilecek ve İstanbul'a yayılacak bu ağ" diye.. Adamın hiçbirşeyden haberi yok..

Ama bu adam kanalıyla sana 12 aylık, 24 aylık hatta 3 senelik ayda 30-40 Allah ne verdiyse malı dayıyorlar.. İmzayı atıyorsun anlaşmanın altına.. Ondan sonra istersen ödeme..

Yani, 360 TL ya veya yaklaşık 700 ve üstü paralara yalnızca modemi almış oluyorsun.. Kullanmaya gelince YOOOK.. Burda çekmez, orda çekmez.. Kardeşim EDGE bağlantısı var ya onu kullansana işte.. Be cahil adam EDGE ile site bile açamıyorsun.. Hani nerde kaldı senin 7 kat hızlı internetin.. 3G.. Hem de artısı filan da var ya..

Firma (demeye bile dilim varmıyor) resmen milleti kandırıyor.. Müşteri ilişkilerini arıyorsun.. Çaresiz gencecik çocuklar.. Ne desinler ki? Papağan gibi ezberletilen şeyleri söyleyebiliyorlar ancak..

Merkezi arıyorsun doğrudan... Karşına yine "LAF ANLAMAZ" papağan gibi ezbere konuşan birini çıkartıyorlar.. Kafayı üşütüyorsun.. Çaresizsin.. Müdürler, Yöneticiler.. Yani bu işin asıl maşaları "popolarıyla" koltuklarını ısıtmaya devam ediyorlar utanmadan..

Millet orada soyulmuş.. Adamın umuranda mı?? Nasıl olsa maaşını alıyor ya.. poposu sıkıp da en üstteki adama diyemez; "Kardeşim biz ne yapıyoruz böyle insanları kandırıyoruz.. Daha hiçbir yerde doğru dürüst çekmeden şakır şakır 3G internet diye modem satıyoruz ve bu insanları VEREMEDİĞİMİZ HİZMET karşılığında resmen haraca bağlıyoruz"..

Evet arkadaşlar durum maalesef böyle.. Lütfen bilenler bilmeyenlere.. Duyanlar duymayanlara.. Bu yazıyı okuyanlar okumayanlara anlatsın ve söylesin.. BİZ KAZIKLANMIŞ (ve de çaresiz) vaziyetteyiz.. Bir de başkaları kazıklanmasın .. BU tempo, bu hızla bu millet zor kullanır modemli "doğru dürüst" 3G interneti..

Not: Turkcell VINN ve Avea 3G interneti nkullanmadık.. Onun için onlar hakkında hiçbir yorum yok şu an itibarıyla.. Olursa onları da yazmak boynumuzun borcu olsun...
http://www.turkiyeinternette.com/haber/6562-kara-tahta-vodafone-resmen-insanlari-aldatiyor.html

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 384
Toplam yorum
: 102
Toplam mesaj
: 22
Ort. okunma sayısı
: 1661
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster