Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
Futbol
 

Volkan'a sesleniyorum: "Bir milat değil, ilk ve son olmalıdır senin hareketin!"

Volkan'a sesleniyorum: "Bir milat değil, ilk ve son olmalıdır senin hareketin!"
 

Her şey iki dudğı arasında mı?


Benim dikkatimi çeken; seyircinin sırtında tuttuğu kulübün formasıyla, Türkiye-Kazakistan maçı öncesi tüm heyecan ve ilgisini Milli Takım kadrosunda yer bulabilen kendi kulüp veya rakip oyuncuları üzerinde yoğunlaştırmıştır.

Taraftar gönüllerinde yer tutmuş takımlarını sanal ortamda teşvik ederken; milli forma içinde gördüğü rakip takım oyuncusunu küfür yağmuru ve sahaya attığı yabancı madde ile moral çöküntüsüne sokuyor, daha milli futbolcu oyuna başlamadan, psikolojik anlamda oyun dışı kalıyor.

TV ekranlarında görüldüğü üzere; komşuya iade-i ziyaret yapar gibi üzerinde Amasyaspor forması bulunan genç taraftara yönelen ve diyaloga giren, maçı başlamadan bırakıp evine kaçan Volkan Demirel olmuştur.

Hele bir baba ve kız çocuğu dedesi olarak, Volkan Demirel’in sahadan çıkıp gitmesine neden olan 10 aylık kızı minik Yadeye küfür eden ‘sosyal sapıkları’ lanetliyorum!     

Takım taraftarları Türk Telekom Arena’ya kulüplerinin maçına gelmemiştir; öncelikle sırtlarına giydikleri takım formalarını evde bırakmaları, milli takım formasını giymeleri barışçıl bir yaklaşım olacaktır.

Böylece sırtlarındaki ay yıldızlı forma ile futbolcu eşlerine ve çocuklarına küfür edilmeyecek, alkışlarıyla Milli Takım teşvik edilecektir.

Medyaya yaptığı söyleşide, Volkan Demirel’in Türkçe sözcükleri yerinde kullanmaması yanlış algılamalara ve yorumlara neden olmuştur.

Volkan Demirel’in; ‘Bu milat olacak belki de hareketim’ tümcesinde kullandığı ‘milat’ sözcüğü ile profesyonel dışı ve kardeş futbolculara kötü örnek olan hareketi futbol endüstrisinde başlangıçtır (milattır) anlamı taşımaktadır.

Oysa Volkan’a şöyle seslenmek istiyorum: “Bir milat değil, son olmalıdır senin hareketin!”

Kanaatimce; ‘Ben o kıvılcımı çaktım’ tümcesinde kullandığı ‘kıvılcımı çakmak’ deyimi ile ‘ateşe körükle giderek’ maksadını aşmıştır.

“Milli formanın kutsal ve vatani bir görev olduğunu düşünüyorum” şeklindeki itirafına rağmen Volkan Demirel’i, Terim’in Türkiye Futbol Federasyonu’nun bir aracıyla evine göndermesi ‘esame listesinde’ ilk 11’de olan genç kaleciyi TFF veUEFA Disiplin Kurulu karşısında oldukça güç duruma düşürecektir.

En yakınlarında olan, üstlendiği ağabey/baba rolü ile Kazakistan maçı ardından dört gün geçmesine karşın Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim’in bizleri aydınlatacak açıklamalarını sabırla bekliyoruz.

19.11.2014 Not: Fotoğraf Alıntıdır.

 
Toplam blog
: 392
: 908
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

1951 Muğla doğumluyum. Ege Üniversitesi İktisadi ve Ticari Bilimler Fakültesi'ni 1974 yılında bit..