Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Volkan En Doğru Ben En En Doğru!

Volkan benim taaa Nazilli Anadolu Lisesi Hazırlıktan beri sıra arkadaşım. Sınıf, takım, şelale gibi daha sayamayacağım çeşitli kategori arkadaşım. 1992’den beri daimi görüştüğüm ender arkadaşlarımdan. Biz biliriz ki ilkokul, ortaokul arkadaşlıkları daha sağlamdır çünkü herhangi bir menfaat olmaksızın saf duygularla bir araya gelmişizdir. Bu sebeple Volkan’la farklı hayatlar yaşasak da ortak yönlerimiz olduğunu bilerek yaşarız… 2-3 hafta önce son görüşmemizde yine her zaman olduğu gibi Türkiye’yi kurtardık, güzel fikirler ürettik. Açıkçası baz aldığımız veriler aynıydı. Bu verileri çarpıtmadık ya da itiraz etmedik. Buna mukabil girdi aynı olsa da çıktı farklıydı. Zira bunda verilerin hangisinin öncelikli olduğu benim için farklı Volkan için farklıydı. Türkiye’deki kamplaşmalardan, ötekileştirmelerden konuştuk. Bunun varlığını kabul ettik. Volkan mesela son yıllarda bu kamplaşmaların yoğunlaştığını, mevcut iktidarın sorumlu olduğunu söyledi. Ben ise bunun temellerinin daha öncelere dayandığını ilettim. Sonuçta bir karara vardık… Ne mi? Söyleyeyim mi? Volkan EN DOĞRU BEN ise tabi ki EN EN DOĞRUydum… Doğru ya da yanlış Yoktur. Farklı bakışlar vardır. Günün sonunda Volkan bana Bülent Ortaçgil’den İstediğini Yap isimli şarkıyı dinletti. İstediğini Yap! Eskiden iyi meslekti doktorluk
şimdinin modası mühendislik
sana bir şey söyleyeyim mi iyi meslek yoktur
mesleğini iyi yapan insanlar vardır
Kerem ile Aslı’nın aşkı Leyla ile Mecnun’un ki ondan sonra
sana birşey söyleyeyim mi büyük aşk yoktur
aşklarını büyütebilen insanlar var ya
istediğini yap çok geç kalmadan var güç olmadan
istediğini yap her şey bitmeden
senin yargıların en doğru
benimkiler tabi ki en en doğru
sana bir şey söyleyeyim mi doğru yanlış yoktur

başka yerlerden bakan insanlar var ya
istediğini yap çok geç kalmadan daha güç olmadan
istediğini yap her şey bitmeden. Evet, farklı bakışlarla yaşabilmek, farklı görüşleri hazmedebilmek… 

 
Toplam blog
: 4
: 749
Kayıt tarihi
: 31.12.10
 
 

Edep ile yazmak ve paylaşmak için bloglardayım... Kendimi ifade edebilmek ve kabım kadar anlatabilme..