Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Voltajı arttırın

Voltajı arttırın
 

......


Voltaj yapabilir beynine sondaj
Bu benim ritmim yumruğum makyaj!
Dostunun tek yaptığı Arkamdan markaj
Küfürlerim Ölüm sebebinin tümüne montaj!
Bİr kaç yıl önce yaşamışlığım vardır Şimdi yaşadıklarını
Yerler kaygan uyaralım Modaya ayak uydurmanı
Kim Söyledi varsa kastın çekmelisin silahını
Silahın yoksa yağlamalısın tabanları
Dertlerini bitirecek olan vurmaktır Sanığını
Yoksa gücün soğutalım çıkmakta olan hırsını
Bende Sevdim ağladım denklem bildim karanlığı
Gördüğüme saldırdım kapatalım ışıkları
Kaç volt olabilir sinyaller algılanan
Kaç yıl kahraman kaldı voltran
Sevgidir seni ölüm eşiğinde bile azdıran
Söyle kolaymıdır onun için gerçekten kalbini kaptıran
Konumumdur bana dartımı arttıran
Haramdır yalan söz boynumu kopartan
Farzımdır doğru közü düşmanıma fırlattıran

Ben kuru kemikler ülkesinde ufacık bir et parçası
Düşüncelerimin sonu olacak yoldur ipimin kasması
Geçmişi kaydettim izlerken tekrar tekrar yedim kafayı
Akli dengemi kaybetmeliyim yoksa zordur setleri aşması
Kalkanım hiç olmadı kanlı bitti her zafer
Dostlarım beni anmasın küfürdür ismim yok eder
Boş kalp hayaline koşmayanı göster
Bende sana mutlu bir kader
Ben Prangalarımla yoldaşım
Sırdaşlarımla yıkılmışım
Surdaşlarımla kavgalıyım
Tüm mızraklara batmışım
Evet... vardır çökmüşlüğüm her bataklık sonuna
Karamsarlık denklemimdir desteği buldum karanlıkta
Rezaleti çoktan gördüm gerek yok ışık kapatmaya
Pisikopat bir pisikoloğum ben Başladık seanslara !


Bu şiiri ben yazdım ;) Anlatmam lazım... Ve evet bu benim hayatı

 
Toplam blog
: 6
: 378
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Mersin'de yaşıyorum..... 15 yaşnda lise 1 öğrencisiyim. Lirik yazabiliyorum.. Ayriyeten bir rap şark..