Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '06

 
Kategori
Hamilelik Öncesi
 

Vücudum bozulur diye hamile kalmak istemeyenlerin dikkatine!!

Vücudum bozulur diye hamile kalmak istemeyenlerin dikkatine!!
 

Bizim dansöz Asena yine talihsiz bir açıklama yapmış. Vücudum bozulmasın diye hamile kalmam diyormuş. Buyurun buradan yakın derler böylesine. Gerçi bir kaç sanatçı arkadaş onu kınamış ama iki doğum yapmış biri olarak ben daha çok kınıyorum. Onun gibi sporu seven, dansı seven birinin böyle talihsiz bir açıklama yapması çok yanlış. Doğumdan sonra alınan kiloların doğum sırasında ve doğum sonrasında yapılacak sporla çok rahat verilebileceğini belirtmeme gerek yok sanırım. Bazıları altı ayda verir aldığı kiloyu bazısı iki ayda. Bu kişiye ve aldığı kiloya göre değişir. Ama emin olun başka bir sağlık problemi yoksa eski kilonuza muhakka geri dönebilirsiniz.

Hamile kalmak isteyen anne adaylarının bilmesi gereken bir şey daha var. Vücudun hamilelik sırasında yenilendiği gerçeğini çok kişi bilmez. Rahim kanserine yakalanma riski doğum yapanlara göre daha yüksektir. Ve tabii en önemlisi bir bebeğe sahip olma duygusunu yaşayamazlar.

Ben ilk hamileliğimde de ikinci hamileliğimde de 72 kiloya çıktım. Normal kilom 54-55 dir. İlk hamileliğimden iki ay sonra doğumdan önceki kıyafetlerimi giymeye başlamıştım. İkinci hamileliğimin ikinci ayındayım ve 5 kilo fazlam var daha. Yalnız itiraf edeyim hiç spor yapmadım, yapmıyorumda. Yapsam sanırım eskisinden de fit olurum.

Yani vücudunda deforma olacağını düşünüp hamile kalmayan bayanlar varsa lütfen kulak asmayın böylelerine. Kadınların doya doya kilo alabildiği, insanların kilosundan dolayı dalga geçip, küçümsemediği, hatta kilonun ne kadar yakıştığının söylediği tek dönemdir bu hamilelik dönemi . Tadına çıkarmaya bakın derim ben.

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..