Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Vur kadehi elimden düşür be ustam

Vur kadehi elimden düşür be ustam
 

Vur kadehi elimden düşür be Ustam


Çare yok derdime, aramam zaten
Derdimin Dermanı yoktur be Ustam
Hakktan ne gelirse kabulüm zaten
Hepsine eyvallah çektim be Ustam

Birden haber gelir olurum bir hoş
Gün gece içerim hep böyle sarhoş
Bilirim cihanı baştan başa boş
Doğupta ölüyor, canlar be Ustam

Zerrece korkum yok sırat yolundan
Vazgeçmişim zaten kendi canımdan
Vallaha arzum yok dünya malından
Altını bir pula saatık be Ustam

Deruni derinden bir yar sevmişem
Yarin Kabesine gönül vermişem
Gönül Kabemizin gülü demişem
Dönerim pervane, aşk ile Ustam

Ustam haydi doldur, kadehi şimdi
Alıpta içeyim, ölmüşem bilki
Aklım pek karışık, sanki bir deli
Vur kadehi elimden düşür be Ustam

Dünü sorma bana, dün dünde kaldı
Bugünleri ise.., yar çekti aldı.
Geleceğim böyle meçhulda kaldı
365 gün, hep böyleyim Ustam

Adımı şanımı sattım bir pula
Zaten değeri yok, yalan dünyada
Ne dostum var nede düşman başımda
Dostu düşmanıma kattım be Ustam

Güvenmem bu cana, emanet bildim
Al şu emanetin, bekletme dedim
Almadı bu canı, ben çoktan verdim
Toprağı üstüme dök şöyle Ustam

Şan şöhret verdiler, ittim elimlen
Bir tonda küfür ettim, bozuk dilimlen
Çelebi pek bezmiş adu dillerden
Kaldır şu kadehi göçelim Ustam

Mustafa Çelebi
 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..