Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Vur patlasın çal oynasın

 

Bir iki yıl önce, hatta belki geçen yıl çok daralmış hissettiğimde kendimi, açıyordum FLASH TV'yi bakıyordum keyfime. Çünkü ne zaman açsam bu kanalı, vur patlasın çal oynasın eğlenceyle karşılaşıyordum.

Buradaki eğlencenin benim eğlence tarzımla uzaktan yakından ilgisi yoktu, küçümseyerek bakıp hemen başka kanala geçerken ilk zamanlar, bir şey oldu bir gün. Takıldım kaldım. O kadar kötü hissediyordum ki kendimi, o kadar batmıştım ki dibe, birden bu vur patlasın çal oynasın bana bir iyi geldi, bir iyi geldi sormayın gitsin. Bütün negatif enerjim gitti, ne dibe batmışlığım kaldı ne de daralma halim. Program bitince ise kendime şaşarken buldum kendimi. Ne olmuştu da ben bu eğlence ile kendimden geçmiştim?

Sonraki günler aynı saatlerde takibe başladım. Her akşam farklı isimlerde, farklı sunucularla illa ki ama illaki eğleniyordu bu kanalın müdavimleri. Hiç bir şey kesemiyordu onların eğlencelerini. Bir gün Karadeniz gecesi, bir gün çingene gecesi, bir gün şarkıcı Ceylan ile fantezi müzik gecesi vs. almış başını gidiyordu. Hele bir de köçekler vardı ki, akla zarar. Bizim Bartın'da da düğünlerde mutlaka olur bu köçeklerden. Fırfırlı, kırmızısı bol, desenli etekler giymiş olan köçekler büyük bir ciddiyetle ellerindeki tahta kaşıkları birbirine vura vura kıvır kıvır kıvırırlar. Ben en çok onların yüzündeki ciddi ifadeye takılırdım. Kadın kıyafeti içinde kıvıran bir erkeğin bu kadar ciddi yüz ifadesi takınması bana ne kadar da şaşırtıcı gelirdi. Ya Ceylan, namı diğer Küçük Ceylan? Büyüdüğünü biliyoruz, evlenip çocuk doğurduğunu da, ama o ne hal öyle? Gerim gerim gerilmiş bir suratla, sıska vücuduna giydiği gereksiz dekolte kıyafetlerle ekrandan yüzüme doğru baktığında kaçacak delik arıyordum sanki. Sırf merakımdan, "Acaba şimdi neler yumurtlayacak saçma sapan?" diyerek izlemekten kendimi alamıyordum.

Her programda bir de dansçı kızlar vardı, varla yok arası mini etekli, pavyon kadını gibi bir ton makyajlı bu kızlar sahneye şarkı söylemeye çıkan her şarkıcıya danslarıyla eşlik ediyorlardı.

Bana bir dönem iyi geldi doğrusu. Tarzımı falan da boşverdim açıkçası. Tarzım beni mutlu etmiyordu ki o dönemde. Ben bu, bana yabancı olan eğlence ile bir şekilde yakınlık kurmuş ve keyfimi yerine getirmiştim.

Epey uzun zaman geçmiş, bir bakaym dedim ne var ne yok. eğlence tarzında değişen hiç bir şey yok vallahi. Sadece zamanı kısalmış. Her gün yerine haftada üç gün gibi yayınlanıyormuş, yayın akışına bakıp yazıyorum bu yazıyı çünkü. Oradan öğrendim.

İşte böyle bakınca ben bu akşam programa, birden eski FLASH TV günlerim aklıma geldi de...

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..