Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

09 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Vurdular Yüreğimi Anne

Sevgilere aç kalmış

......Ellerim cebimde dolaşırken
...............Çevirdiler etrafımı

…………………….şehir eşkıyaları
Vurdular annem
........Acımadan vurdular
Yardıma gelen olmadı
...Issız kuytularda
Birden sen geldin aklıma
Ne de çok kırdım yüreğini
Affettin her seferinde beni
Kaçtım…Düşünmeden seni
Şimdi
Yok artık zamanım

Yanına gidip, af dileyecek

Boğazım yanıyor anne

.....boğazım
.......... Gidiyorum

……….yavaş yavaş

…………yetişemeyeceksin

…………………Bu sefer

Ardımdan
Saçlarını yolma benim için
Parçalama yüreğini
Koparma içinden bir tutam sevgini
Suçlu benim
Bilemedim yanında değerini
İstanbul sokaklarında
Bilmek varmış kaderimde

Düşlerim
.....Kâbuslarım oldu şimdi
........Şu yaşadığım an içinde
Geceler soğuk
....Karanlık kuytularda
.......Acımasız kuralsızlıklar
...........Kuraldır burada


Umutlarım

Hayata dayanağımdı
Hayaller içinde geçen
………Kısa ömrümde


Tatlı tatlı

Uyuşuyor acılarım
Alıyor ruhumu
.....sahte çekiciliğiyle

Yüreğimin en uç yerinde yaşayan
...Sevgisin sen
Söyleyemediğim
Gözyaşlarımın

Alev alev damladığı bu yerden

Yinede söylemek isterdim

Bütün kalbimle

Seni seviyorum annee…

Cengiz ÇETİK–26.03.2007-Finike

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..