Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

dila emral aydın...dila'nın kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/dilaninkalemi

06 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Vurdum kırmızının beline

Saat on ikiyi geçmiş
Herkes günün telaşına düşmüş
Sabah kahvaltısını çoktan etmiş
Akşam yemeğini düşünüyor
Yüzümü daha yıkamadım
Güne lanet bir sigarayla başladım
Açmadığım bir telefon sesi de olmasa
Daha kalkmayacaktım…
Akşamdan kalmayım
Devirdim şişenin ikisini de
Vurdum beline kırmızının
Paketi biten sigaramın
Farid Farjad’ın nağmelerinde
Boğdum geceyi
Domuz sıkısı saatler içinde…
Aynaya bakmayacağım
Biliyorum yüzüm gözüm darmadağın
Silmediğim makyajım
Gecenin efkârına karışmış
Ağzımda zehir bir tat
Mumlarım sönmüş
Akıp gitmişler geceye
Tütsü külleri yerlerde
Sızmışım…
Arada bir zamanı
Alıp parantezler içinde
Elinden tutup seni
Sürüklüyorum düşlere
Geceye sarıyorum bedenini
Kırmızının yudumlarını
Sunuyorum sana
Haz aldığın gibi…
İki şişenin ikisini de
Ben içmedim
Biri senin biri benimdi
Biliyorsun…
Sarhoş olmayı
Dünyadan kopmayı
Arada bir dağıtmayı
Seni alıp koynuma yatmayı
Sabah leş gibi kalkmayı
Güne senle uyanmayı
Özledim…

Esenlikle ve sevgiyle... Melekler öpsün yüreğinizden...

DİLA EMRAL AYDIN
İZMİR KARŞIYAKA
10 Ocak 2009

 
Toplam blog
: 14
: 827
Kayıt tarihi
: 14.01.08
 
 

Amatör bir yazar dünyası mavi içinde sevgi ve yürek sesleri var. 01.03.1962 İzmir doğumluyum. İzmir..