Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kamu Yönetimi Bilim Uzmanı ABDULLAH BEDELOĞLU

http://blog.milliyet.com.tr/abdullahbedeloglu

27 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Vurgun

Vurgun
 

BU ŞEHİR GİRDAP GÜLÜM GÖKHAN KIRDAR


Şu günahsız gönlümden durmadan bir sen geçti.
Sel olup toprağımı aldı denize döktü.
Taş koymadan günleri, gülleri heba etti.
Bir girdap vurgun oldu, yurdu yerinden söktü.

Umutsuz yüreğine sevgiyle can kattığım,
Kalbinin bahçesinde çiçek olup açtığım!
Nesilleri, toprağı ele, yele savurdun.
Gezindiğim yolları, tarihi yanlış sundun.

Dile destan sevgiler şimdi bir bir kayboldu.
Barış, umut bitti her şey tatlı heves oldu.
Bağımsızlık, özgürlük şimdi ırak düşoldu.
Kalem: para, ok değil! Gözyaşları sel oldu.

Allahın günü yaram kanadı hep ağladım.
Hoş olsun gönlün diye, seni andım çağladım.
Sana umut bağladım, hasretinle tek kaldım.
Her duyguyu yaşattım ama başaramadım.

Abdullah Bedeloğlu
 

 
Toplam blog
: 152
: 2363
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yü..