Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Vuruldum

Vuruldum
 

BALIKCI


Sanmazdım ki, ben de âşık olurum,
Hem sesine, hem sözüne vuruldum.
Bunlar da bir bahanedir, sevdiğim,
Öyle senin ben özüne vuruldum.

Yollarına canı kurban ederim,
Seninle ben ölüme de giderim.
Sanma ki tek gerçeğini güderim,
Yalanına, hem doğruna vuruldum.
Öyle, senin ben özüne vuruldum.

Bakışınla canıma od salmışsın,
O gözleri sen nereden almışsın?
Soruduğuma, niye donup kalmışsın.
Canlar alan o gözüne vuruldum.
Öyle senin ben özüne vuruldum.

Melek misin? Sanki gökten inmişsin,
Hayallerden gerçeklere dönmüşsün.
Deme niye sararmıisın solmuşsun.
Ay parçası, nur yüzüne vuruldum.
Öyle senin ben özüne vuruldum.

03.09.2013.Ali KARAGÖZ

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..