Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Vurulmuş Karaca sürüleri

Vurulmuş Karaca sürüleri
 

Vurulmuş Karaca Sürüleri


vurulmuş karaca sürüleri 
sis ve duman 
uyku tutmaz gece 
taşlamış umutlarım
 
ağlamak en çok analara yakışır 
oysa ben ağlıyorum 
eflatun bir gölgeye 
gelmeyecek biliyorum
 
gece, sen
unutulmuş ellerin
kapıların eşiği
kısa pantolonlu düşler kadar uzak
 
sıcak kalsın yeryüzü biz seviştikçe 
okuduğumuz şairler
uğruna yollar bentler dağlar 
aştığımız şiirler masal değildi
 
babam derdi gün gelir 
seninde oğlun olur 
yüreğin sızlar her gece 
alır götürürler diye 
belki ondandır 
çocuk istemeyişim
 
ay tutuyor beni 
yüreğimi de alın 
örgütsel doküman diye
az önce okuduktan 
sonra banyoda yaktım
 
herkesin yüreği kadarmış aşk 
oysaki yüreğe sığmaz sanırdık aşkı
 
09/10/2008    Mehmet Özgür Ersan
 
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..