Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

04 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Vurun beni vurun...

Vurun beni vurun...
 

Ne olur bırakın beni

Masmavi gökyüzünden

Taptaze açan çiçeklerden

Denizdeki balıklardan

Açan yaz güneşlerinden

Mahrum bırakın beni ama

Yeter ki “sevdamdan” ayırmayın beni…

İsterseniz yıldızları alın

Ya da kör edin gözlerimi

Kapatın kulaklarımı

Görmeyeyim gül yüzünü

Duymayayım sesini

Alın canımı benden ama

Yeter ki “sevdamı” almayın benden…

Sıkın boğazımı sıkın

Bir daha nefes almayayım

Kalp atışlarım dursun

Güneşi bir daha görmeyeyim

Gökyüzü kapkara olsun

Ya da atın beni kör kuyulara

İsterseniz eğer “vurun beni” ama

Yeter ki “sevdiğimden” ayırmayın beni...

Masmavi gökyüzünden

Denizdeki balıklardan

Havada uçan kuşlardan

Açan yaz güneşinden ayırın

Tüm sevdiklerimi dostlarımı

Benden uzaklaştırın ama

Yeter ki “sevdamsız ” yaşatmayın beni…

***

VURUN BENİ VURUN…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 04.03.2014 21.25

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..