Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Vurun bre aslanlarım!

Vurun bre aslanlarım!
 

Aman kaçırmayın!


Evde oturuyorum. Yurdum meselelerini düşünüyorum.

Ne olacağız, ne yapacağız, yarın bayram, kaçan danalar ne olacak, diye kara kara düşünürken...

O da ne!!!

Ya aslanlarım benim, şunlara bak bee...

Televizyonda haber. Derdime çare bulunmuş.

BELEDİYE KURBAN YAKALAMA TİMLERİ!

Yurdum erkeği, giyinmiş kuşanmış, takmış takıştırmış. Ellerinde uyuşturucu silah (ama silahı, bir tutuşu var, yıllardır bugünü bekliyorum, diyen bakışı var), diğerinin elinde kement, sallıyor ama nasıl da gururlu (sallayabiliyor ya), ben bu işi çocukluktan beri yapıyorum, diyen, haklı gururu.

Hepsi tam teçhizatlı, HAZIRIZ diyorlar.

Nasıl gururlandım. Nasıl rahatladım anlatamam. Allah vere, danalar kaçınca, bir panik, telaş, uykularım kaçıyor.

Ülkemizi yöneten bu insanların, yaratıcılığına hayran kalmamak mümkün mü?

Haydi bre kahramanım benim, kim tutar seni...

Vay be nasıl da yakışmış, yurdum erkeğine, kovboyum benim,

Bak bak nasıl kement attı, bir atışta tutturdu,

Dana yakalamak zor iş valla, herkes başaramaz, senin gibi güçlü kuvvetli adam lazım,

Bunu düşünüp uygulatan, yurdum sorununa 2 dk. da çare bulan, kömürün, erzağın, paranın arkasından, şimdi de, tim oluşturan, hükümetime, belediyelerime, çalışanlarına yürekten sevgi ve saygılarımı gönderiyor, çalışmalarının devamını, büyük bir merakla bekliyorum.

Oy toplama timi

3 çocuk doğurtma timi

4 kadın alma timi

Türban timi

Nüfusu çok gösteren, sahte oy timi

Beğenmeyen gitsin, timi

Ananı da al git, timi

Tim Allah Tim, timi

Trafik kazalarını engelleme timi

Açlığı engelleme timi

Ülkeyi iç savaştan kurtarma timi

Yaşam standardını yükseltme timi

Şiddeti önleme timi

Yolsuzluklarla savaşma timi

İşsizliği önleme timi

..........

Ne gerek var, dana yakalamaktan daha mı önemli şimdi?

İyi ki ben dana değilim, çünkü benim kaçamama sorunum var. İşte o yüzden dana olsam, hemen boynumu uzatır, hiç dırdır etmeden, kesilmeyi beklerim.

Dana gibi hissetmeye başladım ya, dana olsam ne hissederdim diye, düşünürken yakaladım kendimi.

Aslında çok da yabancısı değilim.

Şu, dana yakalama operasyonlarının, içeriğine bakarsak, Polis timleri aynı anlayışla yaklaşıyorlar, diyebiliriz.

Ellerinde silah, coplar kafalara iniyor, biber gazları hastanelere atılıyor. Köşelerde insanlar sıkıştırılıyor.

Üç polis vuruyor, vatandaş yere düşüyor. O sırada başkasını kovalayan, bu fırsatı kaçırmıyor.

Geçerken, bir tekme de ben atayım, diyor. Yerde yatanın, kafasına tekmeyi atıp, diğerinin peşine düşüyor.

Ne kadar çok insana vurursam... Acaba diyorum, tekme başına... Neyyyse?
Bir tanesi korkmuş, bir köşede bekliyor. Hurra, hücum saldırın polisler.

Sonra bunu yapan ve yaptıran polislere diyorlar ki: Bu işin sorumlusunu bulun
Onlarda Allah allah bu işi kim yaptı acaba, deyip :)) Başlıyorlar araştırmaya.

SONUÇ: Orantılı güç kullanılmıştır. Hastaneye gaz bombası atılmamıştır.
Oysa daha önceki açıklamada, gaz bombası, yanlışlıkla patladı, denmişti.

Tabii ki, başka bir sonuç beklenemezdi. Biz Japonya da mı yaşıyoruz?

Polis müdüründen, hükümetten, ben hata yaptım istifa ediyorum, demesini mi bekliyoruz?

Ne kadar ilginçtir ki, aynı polis müdürü, daha önceki birçok olayın da sorumlusu.
Ama tek başına, ona yüklenmekte hata.

Hükümetimiz, cık cık cık ne kadar ayıp, derken, içten içe gülmüyor mu?

Bu ülkenin başbakanı değilmiydi, öğretmenlere, suratını ekşiterek, pislikten bahsediyormuş gibi: Kusura bakmayııınnn ammmaaaa nerrrrrreeeeeyyyyeeee dökülürseniz dökülün, diyen.

Bayramınız kutlu olsun.

Ne bayramı, hangi bayram?

Etraf, sahipsiz, aç çocuk doluyken, sokaklar, kimsesiz insanlarla donanmışken, dünya açlıktan kırılırken, ben, şimdilik sıcak evimde, bayram kutlayamıyorum.

 
Toplam blog
: 44
: 2108
Kayıt tarihi
: 15.09.08
 
 

Burdayım ya, gerisi teferruat ..