Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Vurun Fatih Terim'e!

Vurun Fatih Terim'e!
 

Fatih Terim!...


Benim Fatih Terim’le ilgili düşüncelerimi bilenler...

Özellikle eşim...

Fatih Terim’e saldıranlar kervanına katılmadığımı bir bilseler...

Ne derler?

Kimse bir şey demen ben diyeyim:

Maçın sonlarına doğru kaçanlar, kaçmasaydı...

Arda, düşeceğine topa vurabilseydi...

Gökhan Gönül, topu ağlara gönderebilseydi...

Bosna-Herkes kalecisi bir hata yapsaydı...

Hele, Arda’nın şutunda top, direkten döneceğine, ağlarla kucaklaşsaydı..

*****

Sonuca bakarak ahkam kesmeyi seven bir milletiz:

Elimizde “dolar” vardır; “dolar”, ya düşmüştür ya da yükselmiştir.

Sonuca bakarak hesap yapar; sanal bir “kâr hesabı” çıkarırız:

"Bak, düşükken alsaydım, şimdi kârım şu olurdu."

"Bak, yüksekken satıp, şimdi alsaydım, kârım şu olurdu."

"Bak, borsa şu seviyedeyken...alsaydım/ satsaydım..."

******

Milli Takım, son anda gelen fırsatları “gole çevirseydi”, acaba ne denecekti?

Kuşkusuz, başta Fatih Terim, bütün futbolcular kahraman olurdu?

“Zafer”, gazetelerin ilk sayfalarına yerleştirilirdi!

Şimdi sormak gerek:

Fatih Terim’i ben mi “İmparator” yaptım?

Fatih Terim, ilk kez mi hakeme kafa tutuyor!

Fatih Terim, ilk kez mi....

*****

Yapmayın etmeyin efendiler!

Skora bakarak ahkam kesmeyin!

Fatih Terim dün ne ise, bugün de o!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..