Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '14

 
Kategori
Teknoloji
 

Web sitesi açıp yüksek para kazanmak mümkün mü?

Web sitesi açıp yüksek para kazanmak mümkün mü?
 

www.aliozdemir.net


1995 yılından beri amatörce de olsa web siteleri yapıyorum. Sitelerime reklam alarak para kazandım/kazanıyorum.

 

Herhangi bir konuda web sitesi açmak için ilk başta yılda 50-100 TL para harcamanız gerekecektir. Sitenizin ziyaretçisi arttıkça sunucu (server) için ödeyeceğiniz para aylık 1-5 bin TL arası değerlere bile yükselebilir.

 

Tek kişinin açacağı bir site çok içerikli olamaz. 3-5 arkadaş bir araya gelerek haber, eğlence, resim, moda, eğitim, siyaset, felsefe, toplum, fal, burç, yemek, sağlık vb. üzerine site açabilirsiniz.

 

Sitenizi HTML, PHP, ASP dilleriyle yapabilirsiniz. Ya da hazır site kalıplarını kullanabilirsiniz.

 

Türk toplumu eğlence, magazin, diziler, sinema, fıkralar, karikatürler, yemekler, moda, asparagas haberler, spor haberleri vb. içeren siteleri pek sevmektedir.

 

İlk başlarda sitenize sadece Google'nin vereceği banner reklamları koyunuz. Ziyaretçi sayınız milyonlara erişince firmalar zaten sizi arayıp reklamlarını vereceklerdir. 

 

Ali Özdemir
Web : www.aliozdemir.net
E-posta : aozdemir53@hotmail.com
  

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..