Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '20

 
Kategori
Bilim
 

what does it mean.?.

 
 
 
 
Mean (ing.) : Anlam. Manâ. Hikmet. Bilgelik. Anlamına gelmek. Kasdetmek. Demek istemek. Niyet. İçerik. Murat. Maksat. Amaç. 
 
Main mein (ibr. arapç.) : mean (ing.).. Kaynak. Asıl. Esas. İç yüzü. Ana. Ana sebeb. İşin aslı, kaynağı, esası.
 
Nedir bu işin/sözün/davranışın/durumun hikmeti.?.
 
Anlatılmak isteneni kavramak.
Denilmek isteneni anlamak.
Neyi anlatmak istiyor?
Ne anlatılmak isteniyor?
Maksat nedir?
Nedir bunun sırrı?
 
Sırra vakıf olmak.
Bâsiret.
Hikmet.
Bilgelik.
Madalyonun diğer yüzü.
Muradullâh.
Ledünniyat.
Hızır ilmi.
Evrenin iletilerini almak.
Gönül gözü.
3. Göz.
6. Çakra.
Kâyyum yetisi.
Duru görü.
Farkındalık.
 
"Ve hüves Semi'un Bâsir'un."
 
...
 
Aynalar, aynalar,
Beni bana anlatırlar.
 
Esas itibariyle,
Hayatta her şey,
Tek şey,
Anlatmaktadır.
 
Bizi, bize anlatıyor, gösteriyor.
 
İşittiklerimiz,
Gördüklerimiz,
İç dünyamızın,
Dış ekranda yansımalarıdır, silüetleridir, hologramlarıdır.
 
Din literatüründeki karşılığı,
Tecelli sözcüğüdür.
Yansıma.
Ayna.
Aynı.
Ayn.
 
...
 
what do i want to mean.?.
Ben ne demek istiyorum.?.
 
Can sıkıntısı işte.
Bilgelik kavramının, farklı dillerde hep aynı anlama geldiğini yazıp paylaşmak istedim.
 
Dinli, dinsiz,
Kötü, iyi,
Yanlış, doğru,
Aslında,
Herkes,
Herşey,
Ayn olanı,
Kendi lisanları ile
Aynı şeyleri,
İfade etmeye çalışıyor.
 
"Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için."
 
Tevhit inancı.
Lâ ilâhe illâ âllâh.
Vâhdet.
Birlik.
 
Ve saire ve saire..
 
it means,
hepsi bu.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..