Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Whatsapp' ta gece dürtmeleri eşliğinde dişisel sayıklamalar

Whatsapp' ta gece dürtmeleri eşliğinde  dişisel sayıklamalar
 

mavi tık mavi tık olsun mu,okumadım diyen ne olsun;))


Mavi tık var ya mavi tık

Çift olanı hem de

Nelere yol açıyor

Öyle böyle değil

Son zamanların en trend kavga sebebi

Gördün görmedim

Okudun okumadım

Cevap yazdın yazmadın

Teknolojik ilişkiler çağının nurtopu gibi yeni sorunu

 

Son görülme saatinin dumanı tüterken mis gibi

Üzeri kaymaklı kadayıf tadında tıklanma şerbeti

Dijital aşklar çağındayız be gülüm

 

Geçtik

 

Satürn yaya giriyormuş iki yıllığına(amiyane bir tabir ama napimmm astroloji)

Ayvayı yeme durumlarına gark olacakmış bu burçtakiler

Yani ben

Hem gergin  hem atarlı yay ferdi

Pehhhhhh

Gelsin bakalım geleceği varsa....

 

Zeytin diyeyim ben de

Buradan  kıvılcım çaktı

http://blog.milliyet.com.tr/acun-ilicali-ile-adriana-lima-evleniyorlar-mi-/Blog/?BlogNo=481799 

Kötüsünüz diyeceğim anlam yetmeyecek!

Beton aşkınızı alın gidin cennettinize,

Bize cehennemdeki zeytin ağaçları yeter gölgesi de!!!

http://blog.milliyet.com.tr/bu-infaz-karari-zeytin-agaclarina-mi--erdek-halkina-mi-/Blog/?BlogNo=481604 

 

Bir twitter duvarıma bakıp geleyim

Bakalım halkımız hangi güzide gündem maddesiyle top çevirmede.

Yıkama yağlama dağlama sallama faaliyetleri tam gaz,

Tuşlar minnak cesaret hapları olmuş yine

Dokandıkça dokanıyor egolara legolara.

Ha gayret az kaldı

Boşlarrrr

 

Yazmak harikulade bir eylem

Kalem ve kağıtla aşinalığı unutmasaydık keşke

Mis gibi yeni basım kitap kokusu

Çek içine, bastır göğsüne

 

Makyaj malzemesi testerları mikrop yuvasıymış aman ha elleşmeyin, kullanmayın, kullandırmayın!

 

Didaktik gece mesajımızı da verdik,

Yazıyı da yayına vermeli yirmi dakika kaldı

Malum balkabağına dönecek sindirella

 

Ne demiş Aşık Veysel usta:

Benim sana verebileceğim çok bir şey yok aslında

Çay var içersen,ben var seversen,yol var gidersen...

 

Seç bakalım;))

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..