Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

Whitewrite, İstanbul'da yaşıyor. Yazarak kendisini terapi ediyor, okuyarak uçuyor. Edebiyat, tarih, felsefe, siyaset, fotoğraf, spor ilgi alanlarına giriyor. Özellikle memleketimizde alternatif spor sanılan oysa zaten sıradan olması gereken bisiklet, motosiklet gibi sporlarla uğraşıyor. Memleketinde ve dünyada olana bite..

Devamı
 
 

Yazdığım Kategoriler

 
İmam ve ordusunu, bu sabaha karşı rüyamda gördüm…

Merak etmeyin, bazı imamlar yasaklamaya kalksa ve hatta başarsa da interneti, bu internet korkulu rüyaları da bitirecek, imamları da orduları da. 21.yüzyılın en büyük gelişmesi internettir ve tabu, tutuculuk, muhafazakarlık, dededen kalma işi bitmiş öğretiler, kafamıza fena hald edadanmış, dadandırılmış inançlar ne vars ayavaş yavaş yerle bir olacak.Bu yüzden pek çok hacı hoca, imam, orducu saltanatlar sallanıyor diye telaşta, bu yüzden daha basılmamış kitaplar bile ortadan kaldırılmaya çalışılmada, ama bakın pat diye internette çıkıveriyor hardisklerden ssilinenler. internet çağı bu, tabudeviren çağı, göreceğiz bakalım el mi yaman imam mı yaman? Gerçekten meraka mahal yok... İnsanlar ağır ağır da olsa gerçekleri görüyor görecek... tabular, bir bir yıkılacak...

01 Nisan 2011 03:36
Süheyl Batum ne yapmış!

Öyle bir memleketiz ki biz, politikacılarımız kalitesiz ve tamamen polemiklerle politika yapıyorlar. tabii buna politika denilirse. Başbakanımız neredeyse tv'de ya da gazetelerde çıkan her lafa cevap verme gayreti içinde. devlet Aadamlığı adabı ortada yok. Eee böyle başbakana böyle muhalefet. Oysa Batum'un özgür iradesiyle (üstelik de ileri demokrasiye geçtiği iddia edilen bir ülkede) bu sözleri etmesine kim ne diyebilir. hemen savcıları göreve çağırmalar 301'ler filan. bu nedir yaaa.. Halk cahil tamam anladık da, birileri de bu cahillik ortamını fena halde kullanıyor. yeter artık bıktık kinayeci başbakan yardımcılarından, her lafa cevap verme gayretindeki başbakanlardan. Birazcık vicadnlı olun da şu fakir halkın yararına da işler yapın. Ekonomik büyümede ilk 16'da olabiliriz ama insani kalkınmada kaçıncıyız bir de ondan bahsedin bakalım???

12 Şubat 2011 23:11
Hiç bir şey değişmez

Portakal çiçeği soğulun. Aslında eskiyim de bi ara kızıp tüm yazdıklarımı silip gitmiştim. Çünkü bazı yazdıklarımı sansür ettiler. sonra kılıfına uydurup diyeceğimi diyeceğim diyerek geri döndüm, avrupa kupasındaki milli futbol takımı hesabı. Bakalım bu kez ne kadar dayanacağım. Direnmeye devam...

19 Ekim 2010 22:59
 
Toplam blog
: 8
Toplam yorum
: 3
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 582
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster