Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

Wikileaks şok etmedi!

Wikileaks şok etmedi!
 

Kaynak:haber50.com


Ne yalan söyleyeyim, şoka falan girmedim henüz!

Bildiğimiz, gördüğümüz ve tahmin ettiğimiz şeyler belgeler ile kanıtlanmış oldu, benim için durum şimdilik budur…

Washington açısından durum pek vahimdir tabii, o başka!

“Şimdilik” diyorum, zira belgeleri bizzat okuduktan sonra ağzımın açık kalma olasılığını hesaba katıyorum; mesela en fazla kripto Ankara’dan gönderilmiş, içeriğini gözleriyle görmek istiyor haliyle insan!

İşte, o zaman şaşalar mıyım, bilmiyorum…

******

İki durumu gözlemlemek istiyorum:

1) Washington’un tavrı

2) Ankara’nın durum değerlendirmesi

Bakalım, tahminlerim ne kadar tutacak?

******

KPSS sonuçları kopya rezaletini tescilledi; iptal edilen önceki sınavda tam puan alanların yeni sınavda tökezledikleri belirlendi.

Lakin hala tıs yok, birinin koltuktan vazgeçmesi ile kapandı mı sayılıyor acaba konu?

Hayret, elbet…

Bazılarının hayatları pek önem arz ederken, bazılarınki bu kadar kolay harcanıyor ve yalnızca şahit olmakla kalınıyor!

Hoş, Deniz Feneri de öyle değil mi?

******

Haydarpaşa Garı da sizlere ömür!

Havadan neden müdahale edilmediğine ilişkin soru cevap bulmuş: THY’den iki adet uçak temin edildi, ama gerek görülmedi!

Bu cevap karşısında sanırsınız ki Haydarpaşa Garı’nın yalnızca çatısı yanmış ve beş dakika içinde de yangın kontrol altına alınmış!..

Diyecek çok şey var, vakit yok!

Yarın devam ederiz artık, yayın saati kaçmak üzere zira…

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..