Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Teknoloji
 

X Firması şikayetleri hakkında.

X Firması şikayetleri hakkında.
 

Hani derler ya gün geçmiyor ki ....... firmasının mağdurları artmasın. Şööle bööle ahaalii ... falan filen derler. Gerçekten de öyle. Bana denk gelmedi ama T..K..N..S. firmasından o kadar çok şikayet var ki, internete yazdığınızda bu konuyla alakalı bir başlık, yaklaşık 43.800 sonuç bulundu ibaresi çıkıyor karşımıza. Bu konu hakkında kimimiz firmaya çamur atma çeşidi der, kimisi de ( ki bu çoğunlukta ) şikayet ettikçe çeşitli forum sitelerinde, destek gördüğü çok açık ortada. Sizce tüketici mi haklı yoksa satıcı firma mı tartışılır bir konu. İnsanın başına gelmeden anlamaz. Başına gelen hayıflanır bir daha o firmadan almamaya yemin eder. Ama ben o şikayetleri okuduktan sonra asla o firmadan bir şey almamaya karar verdim. Buna siz de karar verin. Aşağıdaki linki tıklayarak ( bu site benim sitem, okuyup yorumlarınızı bekliyorum lütfen ) çeşitli şikayetleri okuyup karar verebilirsiniz. 


http://teknosayasikayetimvar.blogspot.com/

Hepinize sevgilerimi sunarım.
Gökhan Cenker 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..