Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Yârin dudaklarında öpülmedir sevda

Yârin dudaklarında öpülmedir sevda
 

Kime anlatıyorum
Her şeyi bırakıp kenara
Boşluğa düşer gibi
Neyin telaşıdır bu
İsteklerin
Sonu olmayan sebepsizliği
Bilinmez olan
Çözülmeyen
Deli bir rüzgâr gibi esen
Boz bulanık zamanın iskelesinde
Martıların silinmiş iskelede çığlıkları
Uykuda bekleyen düşler
Uykunun içinde hayaller
Bekliyor
Uykuya yenik düşen gözleri
Uykuya yenik düşen gözlerimde sen
Gözlerinde ben
Titrek bir rüya gibi
Gecenin tatlı uykusunu sinende bekleyen ben
Göğsünde uyumanın rüyasında başım göğsünde
Göğsünde bir gece
Tatlı bir bahar coşkusunda başım göğsünde
Göğsündeyim
Rüyadayım
Hayal adasındayım
Uykumda sen ve ben
Biz
Bir türlü sabah olmasın diyen
Sabah olmayan gecelerin koynunda göğsünde
Tatlı uykunun içindeyim
Ne yatak isterim ne döşek
Sımsıcak benimle atan yüreğinin sinesi yeter
Tatlı göğsünde unutmanın rüyasında acıları
Çaresizliğin kaçan son nefes feryadını unutturan göğsün yeter
Anlarsın o anda sevmenin güzelliğini
Vazgeçilmez olduğunu
Aslında güzelliğin sesini dinmektir sevmek
Soğuk taş duvarların dile gelmesi
Derinden duyulan acıların sevgi ile sarılması
Boşa geçen zamanın mana ile dolması
Geçen yılların
Yanarak geçen
İçi buruk yılların erişilmezliğine kavuşmak
Sevgiyi dudaklarında yeşerten
Sevgi fısıldayan
Yârin dudaklarında öpülmedir sevda

 


Mehmet Aluç
 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..