Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ya bizim ya seçim için

Ya bizim ya seçim için
 

bir seçim yatırımı yapsam diyenlere fikir olacaktır.gerçi yaratıcı zeka iktidarımız bunu düşünür.


Son zamanlardaki kimine ve bana göre seçim, kimine göre de bizim için yapılan efendim kömür yardımları, evlere dağıtılan beyaz eşyalar, ya da bizim bilmediğimiz yardımlar! Herhalde bunların bir amacı vardır. Acaba ne? Çoğu halk nedenini biliyor bile. Galiba bu iktidar bizi aptal zannediyor yahut bile bile lades diyor.

Hadi o kadar yardım yaptın falan da bari şu Davos'ta söylediğin sözleri gerçekten söyleseydin. O one minuteyi bu yazıya ayırıp oku da ne yaptığını anla. Belki yanlış yazdım ingilizcem pek parlak değildi ama siz okurlar ne demek istediğimi anladınız. Vatandaş, yani biz, yani Türkiye Cumhuriyeti Halkı'nın ihtiyacı para değil, eşya değil.

Sen iş verdiğinde zaten çalışan adam o verdiklerinin iki katını alır. Sen okuttun mu adamı senin söylediğin sözler sadece söz olarak kalmaz, gerçekleşir. Yinede iyi böyle değil mi, iyi. Ne de olsa sen bütün seçimleri kazanıyorsun. Ne de olsa çıktın Perez 'in yüzüne yüzüne konuştun yalandan da olsa. Yarın bir gün birileri gelecek, sana susmanı söyleyecek, sende susacaksın. Önemi yok değil mi? Ne de olsa sen bütün seçimleri kazanacaksın.

Sonra dönüp bakacaksın arkana, çok iyi yapmışım diyeceksin. Oysa görme diye kimbilir ne yaptılar sana ya da sen ne yaptın bu yaptıklarını örtmek için.

Ama sonra kahraman olacaksın. İki laf söyledin diye.

 
Toplam blog
: 30
: 819
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1998 Adana doğumluyum. Basketbol ve futbolu iyi oynadığımı söylerler. Burada tüm konular hakkında dü..